معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی اردبیل؛

اولویت سرمایه گذاری گردشگری در اردبیل با متقاضیان بومی است

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل اولویت سرمایه گذاری گردشگری در این استان را با متقاضیان بومی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر محمودی، معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان نمین تصریح کرد: در حال حاضر هفت سایت گردشگری در استان مطالعه می شود.

وی افزود: در اجرای پروژه های سرمایه گذاری، سرمایه گذاران بومی در اولویت خواهند بود و تمامی تسهیلات و امکانات لازم را در اختیار متقاضیان قرار خواهیم داد.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل به مطالعه طرح جامع گردشگری جنگل فندقلو اشاره کرد و بیان داشت: به زودی نقشه راه جامع سرمایه گذاری در این منطقه تدوین شده و در اختیار سرمایه گذاران قرار خواهد گرفت.

محمودی همچنین به نمایندگی از مدیر کل میراث فرهنگی استان در خصوص مشکلات هنرمندان صنایع دستی نمین تصریح کرد: اداره کل آماده اختصاص یک هفته نمایشگاه خطایی جهت معرفی و فروش صنایع دستی تولیدی شهرستان است.

وی در خصوص مشکلات بیمه هنرمندان اضافه کرد: متاسفانه بیمه هنرمندان از سال 92 قطع شده است و در صورت صدور دستور از مراجع ذیصلاح بلافاصله  اقدام لازم صورت خواهد گرفت.

محمودی ادامه داد: تامین وثایق قانونی مشکل اکثر صنعتگران و متقاضیان وام است که با تشکیل صندوق تعاونی این روند تسهیل می شود.

وی همچنین در خصوص وضعیت نمایشگاه دائمی صنایع دستی عنبران نیز گفت : در صورت درخواست  بخش خصوصی با محوریت صنایع دستی  امکان اجاره آن وجود دارد.

انتهای پیام/ح

هفت سایت گردشگری در اردبیل مطالعه می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.