اردبیل جزو استان‌های کم مصرف برق در کشور است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: اردبیل جزو استان‌های کم مصرف برق در کشور محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،حسن محمدی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل امروز در جلسه توسعه برنامه های خدماتی شرکت برق اردبیل تصریح کرد: اردبیل جزو استان‌های کم مصرف برق در کشور محسوب می‌شود و دلیل اصلی آن عدم برخورداری از تولید و صنعت و قرارگیری قسمت عمده انرژی‌های مصرف شده در بخش مصرف خانگی است.

وی با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد مصرف برق این استان در بخش خانگی است، گفت: برای حمایت از سرمایه‌گذاری در استان نظارت رایگان بر طرح‌ها، فراهم آوردن زیرساخت‌های مورد نیاز و پرداخت قبض واحدهای مشکل‌دار به صورت تقسیط‌بندی شده انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تصریح کرد:طبق آئین‌نامه ابلاغی، چنانچه بدهی مصرف برق مشترکین به ۵۰ درصد حق انشعاب برسد، اجازه سلب امتیاز وجود خواهد داشت هر چند با توجه به شرایط اقتصادی و مشکلات احتمالی که در پیش‌روی همشهریان قرار دارد نهایت همکاری با مشترکین به عمل می‌آید.

محمدی با اشاره به اینکه هزینه‌ درنظرگرفته شده برای مصرف برق در مقایسه با قیمت تمام شده و زحمات آن ناچیز است، افزود: بهای مصرف انرژی در کشور بسیار پایین است اما این موضوع نباید دلیلی بر کوتاهی در صرفه‌جویی حامل‌های انرژی شود.

وی گفت: با وجود هزینه‌بر بودن خدمات ارائه شده در شرکت توزیع نیروی برق از کمترین منابع مالی استانی تخصیص شده بهره می‌گیریم تا هزینه‌ای بر دوش جامعه تحمیل نشود و در این راستا در تلاش هستیم تا قسمت عمده نیازمندی‌های مالی را از طریق خدمات ارائه شده به دست آوریم

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان افزود: از تمامی مشترکین تقاضامندیم تا با پرداخت به موقع هزینه مصرف برق خود، کارکنان شرکت توزیع نیروی برق را در ارائه خدمات بیشتر و مناسب یاریگر شوند.

محمدی با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد مصرف برق این استان در بخش خانگی است، ادامه داد: برای حمایت از سرمایه‌گذاری در استان نظارت رایگان بر طرح‌ها، فراهم آوردن زیرساخت‌های مورد نیاز و پرداخت قبض واحدهای مشکل‌دار به صورت تقسیط‌بندی شده انجام می‌شود.

انتهای پیام/ع

مصرف برق در اردبیل

 

برچسب ها: برق ، مصرف خانگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.