کالابرگ الکترونیکی جایگزین کالابرگ کاغذی نفت سفید می‌شود

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: کالابرگ الکترونیکی جایگزین کالابرگ کاغذی نفت سفید می‌شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ مردانی مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی از اعلام هزار و ۳۰۰ لیتر سهمیه نفت سفید کالابرگ تا پایان سال در استان خبر داد و گفت: در آینده، کالابرگ‌های الکترونیکی جایگزین کالابرگ‌های کاغذی می‌شوند که این مهم موجب کاهش هزینه‌ها و کنترل و نظارت بهتر بر روند توزیع نفت سفید خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای طرح پایش و راست آزمایی مصرف سوخت در بین خانوار‌های فاقد گاز از طریق سیستم هوشمند این شرکت افزود: از آغاز این طرح از سال ۹۵ تاکنون، ۱۷ هزار و ۵۶۶ کالابرگ غیرمجاز در استان باطل شده که این مهم مانع هرز روی و قاچاق ۲۳ میلیون لیتر نفت سفید شده است.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت:کالابرگ غیرمجاز مربوط به روستا‌ها و شهر‌هایی است که گازرسانی شدند و یا افرادی از خانوار‌ها که متوفی شدند، اما کالابرگ آنان هنوز باطل نشده است.

مردانی، تعداد خانوار‌های بهره‌مند از کالابرگ نفت سفید در خراسان جنوبی را ۷۰ هزار و ۶۶۰ خانوار اعلام کرد و افزود: از ابتدای امسال ۸۴۰ لیتر نفت سفید به هر خانوار اختصاص یافته است.
انتهای پیام/ب


جلوگیری از قاچاق و هرز روی ۲۳ میلیون لیتر نفت سفید

 

برچسب ها: نفت ، هوشمندسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار