افزایش ظرفیت ۲ برابری بهداشت و درمان در شهرستان هرسین

مدیر شبکه بهداشت و درمان هرسین گفت: طی یک سال گذشته شاهد افزایش ظرفیت ۲ برابری بهداشت و درمان در شهرستان هرسین بوده‌ایم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سعید حمزه‌ای مدیر شبکه بهداشت و درمان هرسین گفت : طی یک سال گذشته شاهد افزایش ظرفیت ۲ برابری بهداشت و درمان در شهرستان هرسین بوده‌ایم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان هرسین به افزایش ظرفیت بیمارستان شهدای هرسین از ۴۲ تخت به ۸۶ تخت در بازده زمانی از سال گذشته تاکنون اشاره و بیان کرد: تخت‌های ویژه در مدت مذکور از ۶ تخت به ۱۲ تخت افزایش یافته است.

حمزه ای افزود : راه‌اندازی بخش ال. دی. آر بیمارستان با ظرفیت چهار اتاق اختصاصی زایمان طبیعی، تامین تجهیزات پزشکی از قبیل: اکوکاریوگرافی، سونوگرافی، تست ورزش، رادیولوژی دیجیتال و تلاش در راستای راه‌ندازی اتاق عمل چشم پزشکی با امکانات لازم همچون فیکو و سونوگرافی تعیین لنز (با اعتبار ۶ میلیارد ریال) از جمله اقدامت دانشگاه علوم‌پزشکی در این شهرستان است .

وی در تشریح توجه ویژه به تامین نیروی انسانی، اضافه کرد: تعداد پزشکان متخصص در کلینیک شهرستان از ۹ متخصص به ۱۶ متخصص رسیده است.

حمزه‌ای تصریح کرد: در این شهرستان متخصصان بیماری‌های اطفال، سه پزشک بیماری‌های داخلی، رادیولوژی، پاتولوژی، گوش و حلق و بینی، روانپزشکی، ۲ پزشک جراح، ۲ پزشک بیهوشی، قلب و عروق، ارتوپدی و نیز زنان و زایمان در این شهرستان به مردم خدمت می‌کنند و به‌زودی متخصصان چشم پزشکی و پوست نیز به این جمع افزوده می‌شود .

 

 

انتهای پیام/د

تعداد پزشکان متخصص در کلینیک شهرستان هرسین از ۹ متخصص به ۱۶ متخصص رسیده است

 

برچسب ها: اخبارپزشکی ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار