آمریکا ۳ مقام کره شمالی را تحریم کرد

وزارت خزانه‌داری آمریکا ۳ مقام کره شمالی، از جمله یکی از مشاوران ارشد کیم جونگ-اون، را تحریم کرد.

آمریکا ۳ مقام کره شمالی را تحریم کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری رویترز، وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز (دوشنبه) 3 مقام کره شمالی، از جمله یکی از مشاوران ارشد کیم جونگ-اون، رهبر این کشور، را تحریم کرد.

وزارت خزانه داری آمریکا در بیانیه ای که امروز منتشر شد، دلیل تحریم این افراد را آنچه «نقض جدی حقوق بشر و سانسور» و همچنین «رفتار وحشیانه» با «اتو وارمبیر»، یکی از شهروندان آمریکایی خوانده شده، اعلام کرد. وارمبیر از ژانویه 2016 میلادی تا ژوئن 2017 در کره شمالی زندانی بود. او مدت کوتاهی پس از بازگشت به آمریکا درگذشت.

رئیس حزب کارگران کره شمالی، که از مشاوران ارشد کیم جونگ-اون است، مدیر اداره تبلیغات این حزب و همچنین وزیر امنیت کره شمالی، افرادی هستند که نام آنها امروز به فهرست تحریم‌های وزارت خزانه‌داری آمریکا اضافه شد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و کیم جونگ-اون ژوئن سال جاری میلادی در سنگاپور با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند. پس از این نشست بلندپایه میان سران دو کشور، کره شمالی سه زندانی آمریکایی را آزاد کرد، اما گفتگوهای میان واشنگتن و پیونگ یانگ مدتی است که متوقف شده است.

بر اساس تحریم های امروز، دارایی های این سه مقام کره ای بلوکه خواهد شد و مبادلات مالی این افراد با هر کسی در آمریکا ممنوع خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، کره شمالی ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۲۰ آذر ۱۳۹۷
معتاده تحریم کردنه و.........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۲۰ آذر ۱۳۹۷
امریکا چه کاره است باید همه را تحریم بکند این چه قانونی در دنیا است که اصلا با اصول انسانی جور در نمی آید یعنی این همه حکومتها در دنیا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟واقعا قانون جنگل در قرن 21
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۱۹ آذر ۱۳۹۷
بهتر
آخرین اخبار