اصابت تیر پلیس فرانسه به چشمان یک دختر +فیلم

ویدئویی از اصابت تیر پلیس فرانسه به چشم یک دختر فرانسوی را مشاهده می‌کنید.

اصابت تیر پلیس پاریس به چشمان یک دختر+فیلمlبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها فرانسه روزهای پرآشوبی را می‌گذراند و ناآرامی‌های شهر پاریس به دنبال اعتراضات خیابانی مردم معترض در این کشور همچنان ادامه دارد. با گسترده شدن اعتراضات «جلیقه زردها» در روز شنبه یکم دسامبر به شهرهای مختلف فرانسه و درگیری خشونت‌آمیز میان معترضان و پلیس ضدشورش‌، دامنه خسارات، زخمی‌شدگان و تلفات آن نیز وسعت بیشتری یافته است.

گفتنی است؛ از آغاز اعتراضات در فرانسه از حدود سه هفته پیش تاکنون، دست‌کم 4 تن کشته و حدود سه هزار و 300 نفر زخمی یا بازداشت شده‌اند.


بیشتر بخوانید: رفتار خشونت آمیز پلیس فرانسه با زن معترض او را تا مرز خفگی پیش برد +فیلم


در میان خشونت‌ها و درگیری‌های اخیر فرانسه اتفاقات دلخراش و ناگوار کم نیستند. به تازگی ویدئویی از درگیری پلیس فرانسه با شهروندان فرانسوی دیده شده که در این صحنه تیر رها شده از پلیس به چشم دختری جوان اصابت کرده و موجب نابینا شدن او می‌شود. در ادامه فیلمی از این دختر جوان را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: فرانسه ، عجیب ترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۲۰ آذر ۱۳۹۷
همش فک میکنم این شلوغیا یه طرح آمریکاییه تا زمینه برای فروپاشی اتحادیه اروپا آماده شه ، و روباه پیر ، انگلیس با آگاهی از این برنامه با جدا شدن از این اتحادیه داره سرنوشت خودشو تغییر میده
آخرین اخبار