با حضور معاون فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی کشور؛

نشست خبری جشنواره ققنوس برگزار شد

نشست خبری اختتامیه جشنواره سراسری هنری "ققنوس" توسط سازمان بسیج دانشجویی کشور برگزار شد.

نشست خبری جشنواره ققنوس برگزار شدبه گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز سه شنبه (۲۰آذر ) نشست خبری اختتامیه جشنواره سراسری هنری دانشجویی ققنوس در ساختمان شهید شهبازی مجموعه فرهنگی دانشجویی ۱۳ آبان در تهران برگزار شد.

امیر وجدانی‌نیا معاون فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی کشور در نشست خبری اختتامیه سومین جشنواره سراسری هنری دانشجویی ققنوس با بیان اینکه بسیج دانشجویی تشکیلاتی است که در فضای آموزش عالی در عرصه‌های مختلف سیاسی، علمی، فرهنگی، هنری، اجتماعی، جهادی و اردویی فعال است، اظهار کرد: در عرصه هنر چند سالی است دانشجویان بسیجی در قالب فعالیت‌های دانشجویی ورود پیدا کرده‌‌اند. به‌طور مثال در حوزه‌های سرود، تئاتر و برگزاری نمایش‌های خیابانی.

وی افزود: با توجه به استقبال دانشجویان از این فعالیت‌ها و اهمیت فضای هنری و تأکید مقام معظم رهبری بر ورود در عرصه هنر، جشنواره ققنوس برگزار شد. جشنواره ققنوس بستری برای ارائه، ظهور و بروز دانشجویان بسیجی در عرصه هنر است.

معاون فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی کشور خاطرنشان کرد: در تعداد آثار ارائه شده به این جشنواره، در جشنواره دوم و سوم رشد چشمگیری وجود داشت و استقبال دانشجویان از این جشنواره موجب بیشتر جدی گرفته شدن این جشنواره شده است.

وجدانی‌نیا افزود: بزرگ‌ترین کاری که در این جشنواره صورت می‌گیرد این است که دانشجویان هنرمند را به بازار فرهنگی دانشگاه معرفی می‌کنیم. یکی از این بازارها در فعالیت‌های تشکلی است که بهترین بستر برای اجرایی شدن فعالیت‌های این هنرمندان است.

وی با تأکید بر اینکه صفر تا ۱۰۰ این جشنواره دانشجویی است، افزود: در این جشنواره از پتانسیل و ظرفیت‌های استان‌ها استفاده شده است. به‌طورمثال پوستر این جشنواره پوستری است که سال گذشته در استان سمنان استفاده شده است. همچنین در تهیه تیزر و تندیس نیز از کار دست دانشجویان استفاده شده است.

معاون فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی در پایان خاطرنشان کرد: توجه و استقبال دانشجویان به شرکت در این جشنواره باعث پیگیری ها و تداوم این جشنواره در سطح استانی و کشوری شده است که بسیار حائز اهمیت و افتخار است.

وجدانی نیا معاون فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی کشور، یوسفی دبیر سومین دوره جشنواره ققنوس و هوشنگ جاوید دبیر علمی جشنواره ققنوس در این نشست حضور داشتند.

انتهای پیام/

برچسب ها: جشنواره ، ققنوس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار