معاون وزیر راه و شهرسازی در گرمسار خبرداد:

ساخت دو قطعه از آزاد راه حرم تا حرم

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: دو قطعه از آزاد راه حرم تا حرم در مسیر گرمسار - سمنان و مسیر منتهی به مشهد مقدس در حال اجراست.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، خیرالله خادمی معاون وزیر راه وشهرسازی در گرمسار گفت: هزار و ۲۶۰ کیلومتر آزاد راه در قالب ۱۶ محور و ۱۰ پروژه در حال ساخت است که یکی از مهمترین آن‌ها آزاد راه حرم تا حرم است.

وی افزود: بخش اول این آزاد راه در مسیر قم - گرمسار ساخته شده و در ۱۱۴ کیلومتر از مسیر گرمسار به سمنان در حال ساخت است و امیدواریم چهار سال دیگر این مسیر تکمیل شود.

خادمی از آغاز ساخت قطعه دیگر این آزاد راه از مسیر مشهد مقدس به طول ۵۰ کیلومتر خبر داد و گفت: این منطقه کوهستانی و صعب العبور است و طرح به سختی پیشرفت می‌کند.

خادمی توجه به اعتبارات حوزه راه در بودجه سال آینده یادآور شد و اظهار امیدواری کرد: با تامین اعتبارات پروژه‌ها در سال ۹۸ روند اجرای این طرح‌ها پویاتر شود.

خادمی به بزرگترین پروژه ملی در حوزه راه سازی در کشور آزاد راه تهران – شمال اشاره کرد و اظهار داشت: در این پروژه سه هزار و ۵۰۰ نفر مشغول هستند که مجموع اعتبارات سالانه برای محور‌های منتهی به شمال کشور شامل استان‌های گیلان، مازندران، گلستان اختصاص یافته رقمی معادل هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان است.

انتهای پیام / گ

جزئیات ساخت دو قطعه از آزاد راه حرم تا حرم 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.