پنجمین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاههای جهان؛

تیم کشتی فرنگی اردبیل با تیمی پرمهره وارد می شود

تیم کشتی فرنگی نگین زرین چوب آرتاویل اردبیل با مجموعه ای پرمهره و سرشناس در پنجمین دوره رقابتهای کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان در اردبیل شرکت می کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، پنجمین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان روزهای 29 و 30 آذرماه در مجموعه ورزشی حسین رضازاده اردبیل برگزار خواهد شد.

پیش از این حضور 7 تیم خارجی و 2 تیم داخلی از جمله بیمه رازی اردبیل در این رقابت ها قطعی شده بود و با حضور تیم کشتی فرنگی نگین زرین چوب آرتاویل اردبیل، تعداد تیم های حاضر در این رقابت ها به 10 تیم افزایش یافته است.

تیم کشتی فرنگی نگین زرین چوب آرتاویل اردبیل با سرمربیگری طاهر مهدیلو و مربیگری روح الله میکائیلی و حیدر فرخنده و مدیریت فنی مهدی نوری، جمعی از چهره های شناخته شده کشتی فرنگی ایران از جمله شیرزاد بهشتی طلا، محمد فقیری، برومند اصلان، هادی علیزاده پورنیا، داود عابدین زاده ومحسن بیرالوند را همراه با دو کشتی گیر سرشناس آذربایجانی به نامهای طالع محمداوف و اویان نظریانی در ترکیب خود خواهد داشت ضمن این که 4 کشتی گیر اردبیلی به نام های بهرام معروف خانی (قهرمان جوانان آسیا) محسن طاهری، محمد قلی پور و محسن فتاحی نیز در ترکیب این تیم حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/ح

رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان در اردبیل

برچسب ها: کشتی ، اخبار ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
شهرام
۱۲:۵۴ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
یاشاسین محسن طاهری فرنگی کار با استعداد و فنی اردبیلی
آخرین اخبار