فتحی: بازیکنانی که در حد استقلال نباشند را کنار می‌گذاریم/ به زودی مدیرعامل می‌شوم

سرپرست باشگاه استقلال گفت: بعد از بازی با پدیده لیست ورودی‌ها و خروجی‌های استقلال را اعلام می‌کنیم.

فتحی: بازیکنانی که در حد استقلال نباشند را کنار می‌گذاریم/ به زودی مدیرعامل می‌شومبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از باشگاه استقلال؛ امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال درباره شرایط آبی پوشان پایتخت گفت: همان طور که قبلا گفتم هنوز بازی آخر تمام نشده و بعد از بازی با پدیده لیست ورود و خروج باشگاه مشخص می‌شود.

صدبار در مورد آمدن مجیدی به استقلال صحبت‌کرده‌ام

وی درباره حضور فرهاد مجیدی در استقلال افزود: من صدبار در این باره صحبت کردم که درخصوص اضافه شدن مربی داخلی یا خارجی صحبتی انجام نشده، اما فرهاد مجیدی از عزیزان استقلال است و از همه این عزیزان اگر لازم باشد در جا‌های مختلف استفاده می‌کنیم.

درباره بازگشت جباری به استقلال را از خودش سوال کنید

سرپرست باشگاه استقلال درخصوص اینکه مجتبی جباری اعلام کرده بود با شفر برای حضور در استقلال صحبت کرده، اما برخی‌ها که به نظر می‌رسد اعضای کمیته فنی بوده‌اند، آیا با حضور او مخالفت شده، افزود: این مساله را باید از آقای جباری بپرسید من از این موضوع بی‌اطلاع هستم.

بازیکنانی که در حد استقلال نباشند را کنار می‌گذاریم

وی درخصوص اینکه با نتایجی که استقلال گرفته چند درصد احتمال تغییر و تحول وجود دارد خاطرنشان کرد: قبلا گفته‌ام که با نظر سرمربی نقاط ضعف را ترمیم می‌کنیم و هر بازیکنی که کادر فنی بخواهد در حد توانمان جذب خواهیم کرد. از طرف دیگر بازیکنانی که در حد و اندازه‌های استقلال نبودند با تایید کادر فنی و کمیته فنی از تیم کنار خواهیم گذاشت، اما اجازه بدهید که فعلا بازی با پدیده تمام شود.

از جدایی ساناک بی‌خبرم

فتحی درخصوص اینکه ساناک در مصاحبه‌ای درباره جدایی‌اش از استقلال حرف زده و شما درخصوص ادعا‌های او چه صحبتی دارید، ادامه داد: من از این موضوع بی‌اطلاع هستم چرا که وقتی من به استقلال آمدم ساناک از این تیم رفته بود.سرپرست باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا رفتن ساناک به شفر ربط دارد گفت: من از این مساله بی‌اطلاع هستم و این موضوع را از شفر بپرسید.

وی درباره اینکه آیا از ساناک شکایت کرده‌اید اظهار داشت: ما چند باری با او تماس گرفتیم و مکاتباتی هم انجام شد تا به استقلال اضافه شود که او اعلام کرد به دلیل مشکلات خانوادگی و بیماری نمی‌تواند به استقلال برگردد.

اگر لازم باشد جایگزین ساناک را می‌آوریم

وی درمورد اینکه آیا به جای ساناک کسی به کادر فنی استقلال اضافه خواهد شد یا نه گفت: در نیم فصل اگر لازم باشد این کار را انجام خواهیم داد.

سفرم به دبی شخصی بود، نه برای جذب بازیکن

سرپرست باشگاه استقلال درباره اینکه آیا در دبی با استوکس مذاکره کرده است ادامه داد: بار‌ها گفته‌ام که سفر من به دبی یک سفر شخصی بود و برای جذب بازیکن انجام نشده است. هیچ صحبتی با هیچ بازیکنی هم انجام ندادم و استوکس از ابتدا نه در لیست ما بود و نه هست.

استقلال مشکل خاصی ندارد

فتحی درباره مشکلات مالی باشگاه استقلال هم خاطرنشان کرد: باشگاه ا. ستقلال مشکل خاصی ندارد، اما شرایط اقتصادی برای همه باشگاه‌ها به یک شکل است و ما به دنبال تامین منابع مالی هستیم.

ما هم مثل همه باشگاه‌ها مشکل مالی داریم

وی درخصوص اینکه بازیکنان استقلال از بی‌پولی گلایه کرده‌اند ادامه داد: مشکلات مالی همه باشگاه‌ها دارند و ما هم داریم، اما به دنبال این هستیم تا با تامین منابع مالی این مشکلات را حل کنیم.

اعضا هیات مدیره استقلال را من انتخاب نمی‌کنم

فتحی درباره تکمیل شدن هیات مدیره باشگاه استقلال پس از استعفای دو عضو هیات مدیره به دلیل بازنشستگی گفت: جایگزین اعضای هیات مدیره را من انتخاب نمی‌کنم و باید این موضوع را از وزارت ورزش و جوانان بپرسید.

به زودی مدیرعامل استقلال می‌شوم

سرپرست باشگاه استقلال درباره اینکه چه زمانی به عنوان مدیرعامل معرفی خواهد شد، گفت: بزودی این مساله انجام می‌شود، اما این موضوعی است که در اختیار مجمع و وزارت ورزش خواهد بود.

در مورد سوپر جام منتظر رای CAS هستیم

فتحی درباره رای سوپرجام و شکایتی که این باشگاه انجام داده ادامه داد: منتظر رای و نظر دادگاه عالی ورزش هستیم.

باشگاه ترابزون بدقولی کرده، چون مشکل مالی دارند

وی درباره طلب این باشگاه از باشگاه ترابزون ترکیه بابت انتقال مجید حسینی گفت: به دلیل مشکلات و مسائل ارزی ترکیه وقفه‌ای در این بین رخ داد البته آن‌ها بدقولی کردند، اما دلیل آن به خاطر مشکلات مالی بود که در ترکیه بوجود آ‌مده است هرچند که باید از سرکنسول ایران در ترابزون تشکر کنم که برای حل این مشکل تلاش می‌کند.

شاید جوان‌ها به تیم دیگری بروند و پس از کسب تجربه برگردند

فتحی درباره اینکه چند بازیکن جوان از تمرینات استقلال کنار گذاشته شدند خاطرنشان کرد: بازیکنان جوان آینده و سرمایه باشگاه استقلال هستند، اما امکان دارد با نظر کادر فنی به تیمی بروند و بعد از کسب تجربه به استقلال برگردند.


بیشتر بخوانید: 

رحمتی بی رقیب می شود؟

وداعِ اخراجی‌های استقلال بعد از ۹۰ دقیقه مبارزه با پدیده لیگ

مصدومیت های مصلحتی در استقلال!

چشم منصوریان و قلعه نویی به بازیکنان استقلال!

استقلال و سپاهان به دنبال مهاجم آفریقایی

ستاره استقلال ماندنی شد

استقلالی‌ها قبل از بازی با پدیده پولدار می‌شوند

رقابت تنگاتنگ روی نیمکت استقلال برای دستیاری شفر


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار