توزیع ۵ تن گوشت منجمد وارداتی

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن خراسان جنوبی گفت:۵ تن گوشت گوسفند منجمد وارداتی در استان در حال توزیع است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛تهوری معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت:توزیع ۵ تن گوشت گوسفند منجمد وارداتی در استان آغاز شد.

وی هدف از توزیع را تنظیم در بازار توزیع کالاهای اساسی اعلام کرد و افزود: بر اساس سهمیه اختصاص داده شده به خراسان جنوبی، عرضه گوشت به صورت بسته بندی و متناسب با ضریب جمعیتی از روز گذشته با همکاری سازمان های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت استان توزیع شده است.

تهوری سهم شهرستان بیرجند را یک تن و 700 کیلوگرم اعلام کرد و گفت: قیمت مصوب برای بسته بندی ران 38 هزار و 500 تومان، سردست 37 هزار و 500 تومان، راسته گردن 35هزار و 500 تومان، گردن 34 هزار و 500 تومان و قلوه گاه 26 هزار و 500 تومان است.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان افزود:گوشت گوسفند منجمد وارداتی در شهر بیرجند در فروشگاه های زنجیره ای اتکا در چهارراه غفاری و خیابان شعبانیه، رفاه، فروشگاه فرهنگیان و یک قصابی در خیابان کارگران در حال توزیع است تا به دست مصرف کنندگان برسد.

وی همچنین از توزیع گوشت منجمد گوساله برزیلی در آینده در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: 10 مرکز برای فروش گوشت قرمز منجمد در شهرستان بیرجند در نظر گرفته شده است که با پارچه نوشته طرح تنظیم بازار مشخص خواهند شد.

تهوری در خصوص قیمت گوشت قرمز منجمد گوساله نیز افزود: در این مورد هیچ گونه قیمت آزادی وجود ندارد و قیمت همان قیمت مصوب است.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با بیان اینکه فروش هرگونه گوشت منجمد با قیمت بالاتر تخلف محسوب می شود، گفت: در آذرماه 7 واحد متخلف به ارزش 10 میلیون تومان شناسایی و پرونده تخلف آنان به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

انتهای پیام/غ

 

برچسب ها: صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.