برگ برنده تاج در دیوان محاسبات رو شد

در صورت ارجاع پرونده مهدی تاج به دیوان محاسبات کل کشور رئیس فدراسیون فوتبال می‌تواند به ماده‌ای قانونی استناد کند.

برگ برنده تاج در دیوان محاسبات رو شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،عادل آذر، رئیس کل دیوان محاسبات کشور درباره ادامه فعالیت مهدی تاج در سمت ریاست فدراسیون فوتبال بیان کرد: پرونده مهدی تاج خیلی خاص است و باید به صورت موردی بررسی شود. تنها مورد مربوط به بازنشستگان که خیلی هم خاص است و تمام رسانه‌ها به آن پرداخته اند مورد مهدی تاج است.

او ادامه داد: با معاونت ذی ربط وزارت ورزش و جوانان نشستی داشتیم و در این نشست نکات حقوقی و قانونی را مطرح کردیم. آن‌ها درصدد پیدا کردن راه حل قانونی هستند. ما هم برای پاسخ دادن به درخواست ادامه فعالیت تاج در فدراسیون فوتبال باید پرونده را با جزئیات کامل بگیریم و سپس ادعای حقوقی وزارت ورزش را بررسی کنیم.

رئیس دیوان محاسبات اظهار داشت: اگر قانون بازنشستگی شامل مهدی تاج نباشد به فعالیت خود ادامه می‌دهد در غیر این صورت او هم باید مانند تمام ملت ایران از قوانین پیروی کند.

برای پیگیری این امر با صفی الله فغانپور، مسئول امور حقوقی و قرارداد‌های فدراسیون فوتبال گفت و گو کردیم که او اظهار داشت: مهدی تاج مشمول ماده ۶۰ قانون خدمات ایثارگری می‌شود و با استناد به این ماده قانونی مشکلی برای ادامه فعالیت در فدراسیون فوتبال ندارد.

او ادامه داد: مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان و معاونانش هم بار‌ها اعلام کرده اند رئیس فدراسیون فوتبال طبق این قانون می‌تواند همچنان در این سمت ادامه فعالیت بدهد. به همین دلیل با اجرا شدن ماده ۶۰ قانون خدمات ایثارگری تاج برای ماندن در فدراسیون فوتبال مشکلی ندارد.

فغانپور درباره زمان جدایی برخی اعضای بازنشسته هیئت رئیسه از فدراسیون فوتبال تصریح کرد: مسئولان فدراسیون فوتبال به قانون احترام می‌گذارند، اما مجمع این فدراسیون باید درباره جدایی اعضای بازنشسته هیئت رئیسه تصمیم بگیرد و سایر نهاد‌ها تصمیم گیرنده نیستند.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اظهارات مسئول امور حقوقی فدراسیون فوتبال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار