مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا؛

پیروزی پورتو و شالکه در شب رکوردشکنی کاسیاس/گالاتاسرای راهی لیگ اروپا شد

هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، امشب از ساعت ۲۱ و ۲۵ دقیقه با برگزاری دیدار‌های گروه چهارم آغاز شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، امشب از ساعت 21 و 25 دقیقه با برگزاری دیدارهای گروه چهارم آغاز شد.

گالاتاسرای در ترکیه میزبان پورتوی پرتغال صعود کرده بود که با نتیجه سه بر دو شکست خورد. در این دیدار فیلیپه 17، مارگا 42 (پنالتی) و اولیویرا 57 گلهای پورتو را به ثمر رساندند و سوفیان فقولی 45 (پنالتی) و دردیوک 65 برای تیم میزبان گلزنی کردند. البته گالاتاسرای در دقیقه 67 می توانست بازی را به تساوی بکشاند اما فقولی این بار ضربه پنالتی اش را از دست داد و به تیر دروازه کاسیاس کوبید. کاسیاس در این مسابقه به رکورد 100 پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا دست یافت. رکوردی که فقط رونالدو پیش از این به آن دست یافته بود.

در دیگر مسابقه این گروه، شالکه آلمان که این تیم نیز صعودش به عنوان تیم دوم پیش از بازی قطعی شده بود،میزبان لوکوموتیو مسکو روسیه بود که با یک گل به پیروزی رسید. تک گل آبی های سلطنتی را الکساندر شوف در دقیقه 91 به ثمر رساند.

در جدول این گروه، پورتو با 16 و شالکه با 11 امتیاز راهی مرحله بعد شدند. تیم گالاتاسرای نیز با چهار امتیاز سوم و راهی لیگ اروپا شد. لوکوموتیو مسکو نیز که در مرحله قرعه کشی، سرگروه گروه چهارم بود با سه امتیاز حذف شد.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

پیروزی شالکه و پورتو در لیگ قهرمانان اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار