استاندار کهگیلویه و بویراحمد

جلوی خروج دام کهگیلویه و بویراحمد گرفته شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا متعادل شدن بازار مصرف گوشت استان از خروج هرگونه دام جلوگیری شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ، علی محمد احمدی  به صورت سرزده از سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد بازدید کرد تا از نزدیک نحوه رسیدگی به درخواست های ارباب رجوع در میز خدمت و موضوع نظارت بر بازار کالاهای استراتژیک را رصد کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جریان این بازدید جزئیات نظارت های صورت گرفته توسط سازمان صمت بر بازار نان، گوشت قرمز، و انبارها و مراکز ذخیره سازی را جویا شد.

وی در دیدار با مسئولان این سازمان با بیان اینکه قیمت گوشت نباید متاثر از بازار تقاضا باشد گفت: اینکه دامداران و پرواربندان دام ها را به استان هایی که قیمت دام زنده در آنها بالاتر است می فروشند منطقی نیست.

احمدی تاکید کرد: دام های تولیدی در این استان با حمایت این استان و با سهمیه علوفه، واکسن، تسهیلات و آب این استان تولید شده اند و باید ابتدا نیاز استان را تامین کنند.

وی یادآوری کرد که سازمان صمت نباید اجازه دهد قیمت گوشت تحت تاثیر تقاضا و یا همزمان با سایر استان ها بالا برود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: قیمت گوشت در استانی که مسافت انتقال دام از تولید تا مصرف درآن 50 کیلومتر هم نیست را نباید با استانی مقایسه کرد که گوشت از صدها کیلومتر آن طرف تر وارد آن می شود.

در این بازدید استاندار نسبت به کندی میز خدمت اداره صنعت ، معدن و تجارت هم گلایه کرد و گفت:سازمان صمت ارباب رجوع زیادی دارد و باید با سابقه ترین افراد در میز خدمت آن به کار گرفته شوند.

احمدی گفت: میز خدمت باید به سمت الکترونیکی شدن پیش برود و اپراتورهای آن باید به اهمیت چالاکی سیستم و نرم افزار آگاه باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: میز خدمت تشریفاتی و دکوری نیست و باید مسیر ارجاع ارباب رجوع به بخش های مختلف سازمان در آن کاملا مشخص باشد .
وی افزود: میز خدمت با بخش اطلاعات فرق دارد و باید کار ارباب رجوع را راه بیندازد و گردش کار و نحوه ارائه خدمت نیز در سامانه ثبت شود .
میز خدمت در راستای احترام به حقوق شهروندی و به منظور در دسترس قرار گرفتن مسئولان و رفع بروکراسی اداری در خدمت بیشتر به مردم راه اندازی شده است.
طبق مصوبه نشست شورای مدیریت استان، سنجش عملکرد مدیران در جشنواره شهید رجایی و تخصیص اعتبارات، منوط به راه اندازی میز خدمت است.

 انتهای پیام/غ

 بازدید سرزده از سازمان صمت استان

برچسب ها: سازمان صمت ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.