توزیع بیش از 23هزار کیلو سیب زمینی به صورت زکات مستحبی بین نیازمندان

رئیس کمیته امداد بخش سجاسرود از توزیع بیش از 23هزار کیلو سیب زمینی به صورت زکات مستحبی بین نیازمندان بخش سجاسرود خبر داد.

توزیع بیش از 23هزار کیلو سیب زمینی به صورت زکات مستحبی بین نیازمندان بخش سجاسرودبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حسن شاهوردیلو، رئیس کمیته امداد بخش سجاسرود با بیان اینکه تبلیغ و ترویج زکات وظیفه همگانی است و همه ما باید در گسترش فرهنگ زکات در جامعه تلاش کنیم، گفت: زکات یکی از مهمترین ارکان دین مبین اسلام است که کشاورزان این منطقه با توجه به فصل برداشت محصولات کشاورزی توجه ویژه‌ای به این واجب الهی دارند
 
وی از پرداخت بیش از ۲۳ هزارکیلو سیب زمینی در قالب زکات مستحبی وتوزیع در بین مددجویان تحت حمایت این بخش خبر داد و تصریح کرد: این مقدار سیب زمینی در روستا‌های مناطق محروم وخانواده‌های نیازمند این شهرستان توزیع شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش سجاسرود با بیان اینکه دبیرخانه شورای زکات با ورود در عرصه محصولات کشاورزی گام دیگری در جذب زکات مستحبی مردم برداشته است. گفت: ارزش این مقدار سیب زمینی جمع آوری شده که در قالب زکات مستحبی بین مددجویان تحت حمایت توزیع شد بیش از ۳۵ میلیون تومان بوده است.

انتهای پیام/ن
 

ضرورت گسترش فرهنگ زکات در جامعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.