وصیت نامه شهید بداغعلی یوسفی؛

آمریکا باید خوار و رسوا شود

شهید بداغعلی یوسفی در قسمتی از وصیتش گفت: دشمن را خوار و رسوا سازید و برای فرج امام مهدی(عج) زمینه‌سازی کنید.

آمریکا باید  خوار و رسوا شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  شهید بداغعلی یوسفی؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

تبرک لحظاتمان با شهید بداغعلی یوسفی:

شهید بداغعلی یوسفی در تاریخ 9 فروردین 43 در شهر قهاوند همدان روستای ابهندو چشم به جهان گشود. وی از طرف بسیج به جبهه اعزام شد و به عنوان رزمنده به ایفای مسؤولیت پرداخت. شهید بداغعلی یوسفی در تاریخ 9 تیر 63 در شهر جوانرود کرمانشاه به ضرب گلوله توسط عناصر ضد انقلاب به فیض شهادت نائل آمد. اکنون پیکر پاکش در گلزار شهدای همدان آرام گرفته است.

آنچه می‌خوانیم وصیت‌نامه شهید بداغعلی یوسفی است:

»بسم الله الرحمن الرحیم«

گمان مبرید آنان که در راه خدا کشته می‌شوند مرده‌اند، بلکه زنده‌اند و در نزد پروردگار خویش روزی می‌خورند.

با سلام بر مهدی صاحب‌الزمان(عج) و با سلام به امام خمینی و روحانیت مبارز و درود بر ملت قهرمان‌ و شهیدپرور که با نثار خونشان درخت اسلام را بارور کردند و دین خدا را یاری رساندند و نگذاشتند اسلام در معرض خطر قرار گیرد.

پیام من به ملت حزب‌الله این است که امام را تنها نگذارید، از ولایت فقیه شدیداً پشتیبانی کنید، فریب عوامل مزدور آمریکا و ریشه‌های پوشالی‌شان را نخورید و آنها را خوار و رسوا سازید و برای فرج امام مهدی(عج) زمینه‌سازی کنید و همیشه مساجد را آباد کنید.

سلام بر شما پدر و مادر عزیزم که خیلی برایم زحمت کشیدید و برای من رنج‌ها تحمل کردید. بدانید که زحمت شما برای خدا بوده و من نیز در نزد شما امانتی بودم اکنون وقت آن است که صاحب آن امانت(خدا) امانت خودش را پس بگیرد.

پس یک موقع ناراحت نباشید از اینکه من شهید شدم و با این کار خدای ناکرده زحمت خویش را به هدر دهید خوشحال باشید که در رختخواب نمردم. از شما تقاضا دارم که بر من حلال کنید و دعا کنید و از خدا بخواهید که من جزء شهدای کربلا باشم چون در کربلا نبودم که در رکاب حسین(ع) پیکار کنم ولی خیلی خوشحالم که در رکاب حسین زمانمان امام خمینی جان دادم و همچنین از خواهران و برادرانم می‌خواهم که مرا حلال کنید و از سایر اقوام می‌خواهم که در نبود من برای من گریه نکنید.

انتهای پیام/ب

فریب آمریکا را نخورید

برچسب ها: شهدا ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار