مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره بیمه ایران:

۵۰۰ میلیون تومان خسارت به زلزله زدگان پرداخت شد

مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره بیمه ایران گفت : ۵۰۰ میلیون تومان خسارت ناشی از زلزله ۶.۴ ریشتری چهارم آذر ۹۷، به واحد‌های مسکونی بیمه شده در شهرستان‌های گیلانغرب و قصرشیرین پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حسن پورکیانی مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره بیمه ایران در حاشیه تحویل هزینه خسارت وارده به مالکان ۱۵۵ واحد مسکونی آسیب دیده این شهرستان‌ها گفت : بیمه ایران با ۸۴ سال سابقه در همه حوادث پیش آمده در کنار مردم ایران بوده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن خسارت‌های وارده را بررسی و پرداخت کرده است.

وی گفت : در زلزله اخیر نیز بلافاصله پس از وقوع حادثه تیم بحران در منطقه حضور یافت و رسیدگی به خسارت‌ها آغاز شد.

مدیرعامل بیمه ایران، با ابراز امیدواری از اینکه هیچ حادثه‌ای در کشور رخ ندهد، افزود: در هر حادثه‌ای صنعت بیمه حامی مردم خواهد بود.

پورکیانی ادامه داد: امید است روز به روز فرهنگ بیمه گسترش یابد و مردم بتوانند با عزت از این خدمات استفاده نمایند و در این راستا باید ضرورت استحکام بخشی واحد‌های مسکونی و مقاوم سازی آن‌ها و در کنار آن توسعه روش پوشش بیمه‌ای اولویت اول باشد.

فرماندار قصرشیرین هم گفت: ۶ هزار منزل مسکونی در زلزله سال گذشته در این شهرستان آسیب دیدیند.

مرادعلی تاتار افزود: همچنین  در اثر این حادثه یک هزار واحد مسکونی در شهر و روستا تخریب شد و ۵ هزار واحد هم تعمیری بود.

وی گفت: مردم در حال آرام گرفتن از زلزله سال گذشته بودند که زلزله مهیب دیگربا قدرت ۴/۶ ریشتر که کانون آن قصرشیرین بود بیشترین خسارات را به ۴ روستای این شهرستان وارد کرد ..

وی گفت: در سفری که بلافاصله بعد از این حادثه معاون اول و دیگر مسولان کشوری به شهرستان قصرشیرین و روستا‌های کانون زلزله داشتند مصوب شد که مثل زلزله پارسال باید واحد‌هایی که در این حادثه دچار خسارت شدند از آن تسهیلات استفاده کنند و همچنین وام‌های مجددا برای دو سال دیگر امهال شود.

تاتار در ادامه گفت: در تلاش هستیم که وام‌هایی که برای ساخت و ساز‌های ناشی از این زلزله به مردم پرداخت شده است بخشیده شود .

 

انتهای پیام/د

بیمه ایران با ۸۴ سال سابقه در همه حوادث پیش آمده در کنار مردم ایران بوده است

 

برچسب ها: زلزله ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار