نایب رئیس بانوان هیات کاراته استان اردبیل؛

5 کاراته کا و 2 تیم کاتای اردبیلی در بالای رنکینگ فدراسیون حضور دارند

نایب رئیس بانوان هیات کاراته استان اردبیل از حضور 5 دختر کاراته کا و 2 تیم کاتای استان در رنکینگ 10 تایی فدراسیون کاراته خبر داد.

سمیرا موسیوند، نایب رئیس بانوان هیات کاراته استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: فدراسیون کاراته لیست 10 نفر برتر رنکینگ دختران نوجوان و جوان کشور در اوزان مختلف را اعلام کرده که 5 دختر کاراته کا اردبیلی در آنها حضور دارند.

وی ادامه داد: با توجه به اعلام رنکینگ 10 نفر برتر هر وزن، مهدیه عباسی در وزن 47- نوجوانان در رده پنجم، ثنا نگهدار در وزن 59+ جوانان در رده هفتم، مریم قدری در وزن 53- جوانان در رده هفتم، الیسا سرحدی در وزن 54- نوجوانان دهم و مهسا رزم جو نیز در وزن 48- جوانان در جایگاه دهم قرار گرفتند.

نائب رئیس هیئت کاراته استان اردبیل افزود: براساس اعلام فدراسیون کاراته، در بخش کاتا نیز تیم اردبیل با ترکیب (مریم قدری، پریا شهبازی و رقیه حاجیلر) در رده ششم و تیم ستارگان سبلان با ترکیب (مهدیه عباسی، الیسا سرحدی و نازنین نظری) در جایگاه دهم قرار دارند.

موسیوند خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی فدراسیون کاراته و جهت تقویت و استعداد یابی در رده های پایه با هدف پشتوانه سازی تیم های ملی، سال 97 با برگزاری چهار مرحله مسابقات کشوری با عنوان کاراته وان فرصتی برای رقابت بین نوجوانان و جوانان کشور فراهم آمد که استان اردبیل نیز با حضور در چهار مرحله و میزبانی موفق مرحله دوم توانست به یک طلا، یک نقره و سه برنز ارزشمند در بخش دختران دست یابد.

وی با اظهار رضایت از عملکرد کاراته کاهای استان اردبیل گفت: طی چند سال اخیر تمرکز و برنامه ریزی ویژه ای در رده های پایه داشته ایم که از آن جمله می توان به چهار دوره حضور در لیگ کشوری، برگزاری دو دوره لیگ استانی و برگزاری جشنواره استعداد یابی زیر 12 سال اشاره نمود و در نتیجه با لطف خداوند، برنامه ریزی و تلاش خستگی ناپذیر عوامل هیئت و مربیان گرامی و همت و خود باوری بازیکنان پس از سال ها دختران استان با درخشش و جنگندگی خود به نتایج ارزشمندی که نوید بخش آینده ای روشن است دست یافتند.

نائب رئیس هیئت کاراته استان اردبیل بیان کرد: هنوز در ابتدای راه قهرمانی هستیم و ظرفیت و پتانسیل دختران اردبیلی فراتر از این نتایج است و امیدواریم حال که خود باوری و انگیزه در تک تک بازیکنان و مربیان به وجود آمده با تلاش بیشتر و حمایت مسئولین به جایگاه واقعی و در خور شان نام اردبیل در میادین ملی و بین المللی دست یابیم.

انتهای پیام/ح

درخشش دختران کاراته کای استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.