مدیر فرودگاه یاسوج با تاکید براینکه یکی از بهترین باندهای فرودگاهی کشور را در فرودگاه یاسوج داریم گفت : برای برقراری پروازها نیازمند تلاش مسئولان برای رایزنی با مسوولان کشوری هستیم.

محسنیان در گفتو گو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ، گفت:بعد از سانحه سقوط هواپیمای ای تی آر آسمان در بهمن ماه سال گذشته حدود ۷۰ روز پروازهای برنامه فرودگاه یاسوج برقرار نبود .

مدیر فرودگاه یاسوج عنوان کرد: بعد از پیگیری های انجام شده برای چندین مرتبه توسط شرکت هواپیمایی آتا چندین پرواز در این فرودگاه برقرار شد که به دلیل مشکلات حقوقی که این شرکت هواپیمایی در سراسر کشور داشت پروازهای آن لغو شد.

وی با بیان اینکه تا چند ماه گذشته پیگیری ها و رایزنی های مستمری با ایر لاین های مختلف انجام گرفت اما جواب قابل قبولی دریافت نکردیم افزود: مردم استان باید بدانند موضوع برقراری پرواز ها در مناطق کمتر توسعه یافته توجیه اقتصادی چندانی نداردو این برای شرکت‌های هواپیمایی یک موضوع فرودگاهی است .

محسنیان اظهار کرد: کار چندانی از دست مدیران فرودگاهی ساخته نیست و این امر نیازمند کمک افراد و مسئولانی است که دارای پتانسیل های مختلف سیاسی و مدیریتی در استان و کشور هستند.

مدیر فرودگاه یاسوج گفت: در مجموع شرکت های فرودگاهی به تمام وظایف خود در زمینه تجهیزو تهیه زیر ساخت ها به خوبی عمل کرده و برقراری پروازها به تلاش مسوولان و استقبال مردم بر می گردد.
 

محسنیان افزود: هم اکنون در فرودگاه یاسوج پروازهای برنامه‌ای نداریم امادر زمینه پرواز های نظامی و اورژانسی و خدمات درمانی فرودگاه یاسوج و مجموعه خدماتی به وظایف خود ادامه می‌دهند .

 انتهای پیام/غ

انتظار برای پرواز در فرودگاه یاسوج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.