فراخوان چاپ مقاله در فصلنامه علمی و پژوهشی اعتیاد پژوهی

فراخوان چاپ مقاله در فصلنامه علمی و پژوهشی اعتیاد پژوهی منتشر شد.

فراخوان چاپ مقاله در فصلنامه علمی و پژوهشی اعتیاد پژوهیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدرضا ابراهیمی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس از پژوهشگران دعوت کرد مقالات مرتبط خود را جهت داوری و چاپ به این فصلنامه ارسال کنند.

وی با بیان اینکه علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://etiadpajohi.ir مراجعه کنند، افزود: فصلنامه اعتیاد پژوهی مطابق نامه‌ی شماره‌ی ۵۱۳۹۴/۳ تاریخ ۱۳۹۱/۰۲/۲۷ کمیسیون نشریات علمی نشریات وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری دارای رتبه‌ی علمی و پژوهشی است.

ابراهیمی بیان کرد: فصلنامه مذکور چهار بار در سال و در هر بار ۱۵ مقاله که دارای داده اصلی می‌باشند را چاپ می­ کند.

وی گفت: هیچ گونه هزینه ارسال، داوری و چاپ دریافت نمی­ شود و دسترسی به مقالات بصورت فایل کامل رایگان از طریق سایت مجله امکان پذیر است.

این مقام مسوول در استان گفت: اهداف فصلنامه ایجاد ارتباطات بالینی، بین المللی، و علمی میان رشته‌ای به منظور تقویت ارتباط بین علم و سیاست، و ایجاد انگیزه و افزایش کیفیت مباحثات و مناظرات است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: از دیگر اهداف فصلنامه اعتیاد پژوهی گردآوری اطلاعات فنی صحیح و اصیل و انتشار اطلاعات و ایده‌هایی نو و مورد علاقه‌ی خوانندگان داخلی و بین المللی است.

وی افزود: این مجله علاوه بر تحقیقات اصیل و اولیه؛ مقالات، تفاسیر، بررسی ها، مصاحبه ها، نامه ها، و بررسی‌های کتابی را ارائه می‌دهد.
انتهای پیام/م

انتشار فراخوان چاپ مقاله در فصلنامه علمی و پژوهشی اعتیاد پژوهی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.