مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل مطرح کرد:

ثبت نام 1706 نفر از نخبگان کار و تولید در جشنواره امتنان استان اردبیل

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: یک هزار و 706 نفر از نخبگان کار و تولید استان در سی امین جشنواره امتنان استان اردبیل ثبت نام کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، قاسم رحیمی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل افزود: جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید هر سال به منظور ارج نهادن به اندیشه ها، تلاش ها و فعالیت‌های ارزشمند کارگران و تشـویق نیروهای کارگری مولد، متخصص و مبتکر به منظور ترویج و ارتقاء هرچه بیشتر فرهنگ کار، رعایت انضباط در محیط کار، مشارکت، خلاقیت و نوآوری و ایجاد انگیزه در بین کارگران در سه مرحله مقدماتی در سطح کارگاهی و کارخانه، در سطح استانی و مرحله نهایی در سطح کشور انجام می شود.

وی گفت: زمان نام نویسی سی امین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید همزمان با سراسر کشور از پنجم آبان آغاز شد و تا 15 آذر ماه ادامه داشت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: در طول مدت ثبت نام هزار و 706 نفر از جامعه کار و تلاش از طریق سامانه در جشنواره ثبت نام کرده اند که که از این تعداد، بخش کشاورزی با ثبت نام 580 نفر، بخش صنعت با ثبت نام 461 نفر و بخش خدمات 455 نفر رتبه های اول تا سوم را از این حیث به خود اختصاص داده اند.

رحیمی افزود: تعداد 209 واحدهای استان اردبیل نیز در بخش گروه های کار و واحدهای نمونه ثبت نام کرده اند.

وی تصریح کرد: کارگران و واحدهای نمونه پس از بررسی طرح ها،اخذ مستندات لازم و راستی آزمایی به جشنواره کشوری راه پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام/ح

نام نویسی سی امین جشنواره امتنان در اردبیل

برچسب ها: نخبگان ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار