مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: بخش سی تی اسکن جدید بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد با هدف افزایش فضای فیزیکی، رضایت مندی مراجعین، با رعایت اصول و استاندارد‌های کامل مهندسی در حال احداث است.

مرزنگ مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: پیشرفت فیزیکی این پروژه بیش از ۷۵ درصد می‌باشد و دارای فضای فیزیکی سالن انتظار، اتاق گانتری، اتاق کنترل گانتری، سرویس‌های بهداشتی، رختکن بیماران، ریکاوری، اتاق دستگاه UPS، اتاق استراحت پرسنل، اتاق مسئول بخش آبدار خانه است.

وی افزود: فضای قبلی این بخش ۸۰ متر مربع مساحت داشت که قادر به پاسخگویی همه نیاز‌های شهرستان و جنوب استان نبود، ولی با توجه به موافقت رئیس دانشگاه دانشگاه و معاون درمان در این مورد مجوز ساخت بخش سی تی اسکن جدید از دانشگاه متبوع گرفته شد.

وی ادامه داد: فضای فعلی بخش سی تی اسکن بیمارستان دارای مساحت ۳ برابر فضای فعلی می‌باشد و انتظار می‌رود با احداث این بخش شاهد افزایش یار مراجعات مردم به این واحد تصویر برداری باشیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: دستگاه سی تی اسکن جدید مولتی اسلایس بوده (۱۶ اسلایس زیمنس) و جزو یکی از بهترین برند‌های موجود در دنیا است این دستگاه انواع سی تی اسکن‌های ساده، با تزریق و تخصصی را پوشش می‌دهد.

شایان ذکر است: تعداد مراجعین سرپایی به بخش سی تی اسکن بیمارستان به طور متوسط هر ماه بیش از ۱۸۰۰ مراجعه می‌باشد و روزانه به طور متوسط ۶۵ مراجعه به این بخش انجام می‌شود که در مواقع بحرانی با توجه به مراجعه همشهریان شهرستان‌های همجوار بار مراجعات به بیش از ۸۰ مراجعه نیز می‌رسد.

انتهای پیام / س خ 

پیشرفت سی تی اسکن بیمارستان مهاباد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.