ناسا راه نجات Iron Man را به مسئولان مارول ارائه داد +تصاویر

ناسا به تازگی در توییتر خود توصیه‌هایی برای نجات شخصیت محبوب فیلم Avengers از فضا کرد.

ناسا برای کمک به سازندگان فیلم Avengers: Endgame اعلام آمادگی کرد +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حتی ناسا هم برای تریلر سری جدید Avengers مشتاق بوده است. آژانس فضایی آمریکایی می‌خواهد برای کمک به نجات تونی استارک (شخصیت مرد آهنی) از وضعیت سخت خود در تریلر جدید Avengers: Endgame دست به کار شود.

ناسا در توییتر خود توصیه‌هایی برای نجات استارک ارائه داد و بقیه شخصیت‌ها را به گوش دادن به یک سیگنال از سوی استارک با مضمون «اونجرز، ما یک مشکل داریم.» تشویق کرد اما اگر این سیگنال به زمین نرسد چطور؛ در این وضعیت، ناسا گفت که توصیه می‌کند تمام تیم‌هایی که بر روی زمین مستقر هستند، در آسمان‌ها با استفاده از تمام منابع به دنبال تونی استارک بگردند.
ناسا برای کمک به سازندگان فیلم Avengers: Endgame اعلام آمادگی کرد +تصاویر

ناسا برای کمک به سازندگان فیلم Avengers: Endgame اعلام آمادگی کرد +تصاویر
همانطور که می بینید، استودیوی مارول (Marvel Studios) به توییت ناسا پاسخ داد و گفت که از کمک‌های او قدردانی می‌کند. اگر شما به یکی از میزهای پشت تصویر دقت کنید، مشاهده خواهید کرد که چکش ثور (Thor's Hammer) آن جا قرار دارد. بر روی این میز اسم ثور نیز نوشته شده که واقعاً مسئله عجیبی است.

البته ناسا در یکی دیگر از توییت‌هایش توضیح داد که THOR یک مخفف برای Thermal Operations and Resource به معنی «عملیات حرارتی و منابع» است.

به نظر می‌رسد تونی استارک در تریلر Endgame حال خوبی ندارد. در این تریلر استارک در فضا بدون هیچ آب و غذایی است و اکسیژن ذخیره شده او به زودی به پایان می‌رسد. او در پیامی به Pepper Potts (نامزدش) می‌گوید که او دیگر انتظار ندارد که نجات یابد.

تریلر Avengers جدید، نام فیلم Endgame را تأیید کرد. این عنوان بسیار معنی دارد، زیرا انتظار می‌رود پس از چالش‌های بسیارِ «جنگ بی‌نهایت»، بالاخره آن چه انتظارش می‌رود، اتفاق بیافتد. البته تریلر بسیار معروف Avengers: Endgame همچنین سؤالات بسیاری را نیز ایجاد می‌کند. برای مثال چه بلایی سر ریش کاپیتان آمریکا آمده است، چه مدت زمانی از جنگ بی‌نهایت گذاشته است، چگونه اسکات لانگ از قلمرو کوانتوم خارج شده است و خیلی سوالات دیگر ایجاد می‌شود.


بیشتر بخوانید: تریلر، نام و پوستر سری جدید فیلم انتقام‌جویان منتشر شد 


انتهای پیام/

کمک ناسا به تونی استارک

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار