اعلام زمان نهایی ثبت نام زائران عتبات دانشگاهی

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: زائران باید ثبت نام خود را تا ۲۷ آذر ماه نهایی کنند و مدارک را یک ماه پیش از اعزام تحویل دهند.

زمان نهایی کردن ثبت نام زائران عتبات دانشگاهی اعلام شدبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، ثبت نام بیستمین دوره عتبات دانشگاهیان از ششم لغایت هجدهم آذرماه در سایت لبیک انجام شد و در بازه زمانی سیزده روزه، بیش از ۵۲ هزار نفر از دانشگاهیان کشور برای اعزام به عتبات عالیات ثبت نام کردند که قرعه کشی آن روز گذشته انجام و تعدادی به عنوان زائر اصلی یا ذخیره معرفی شدند.

زائران اصلی و ذخیره باید ثبت نام خود را تا ۲۷ آذر ماه در سایت لبیک نهایی کنند و مدارک را یک ماه قبل از اعزام تحویل دهند.

در صورت انصراف زائرین اصلی، ذخیره ها را به عتبات اعزام خواهیم کرد و در صورتی که امکان اعزام در تاریخ هایی که خودشان انتخاب کرده اند نباشد، سعی می شود در تاریخ های دیگر اعزام شوند.

دانشجویان پسر که از معافیت تحصیلی استفاده می کنند، اعم از اینکه قبلا گذرنامه داشته یا نداشته اند؛ می بایست فرم تعهد نامه مجوز خروج (در دفترچه راهنما) را تکمیل کرده و در اسرع وقت در تهران به ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و در مراکز استانها به آدرس نمایندگان عمره وعتبات دانشگاهیان در استان محل تحصیل خود تحویل دهند.

انتهای پیام/

زمان نهایی ثبت نام بیستمین دوره عتبات دانشگاهیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار