رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان گفت : ۴۲ واحد صنفی متخلف بیش از ۵۵ میلیون ریال جریمه شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد رضا باقری رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اردستان امروز در جلسه تنظیم بازار این شهرستان اظهار کرد : به منظور اطلاع رسانی از نحوه قیمت ها و اطلاعیه های صنفی شهرستان اردستان کانال فضای مجازی ایجاد شده است.

وی افزود: تعداد ۲۶۸ مورد بازرسی از واحدهای صنفی در اردستان انجام شده که تعداد ۴۲ پرونده تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد که بیش از ۵۵ میلیون ریال جریمه شده اند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت اردستان گفت: با مشارکت تعزیرات، دامپزشکی، اتاق اصناف و دستگاه های ذی ربط تعداد ۱۶ گشت مشترک انجام شده است.

باقری با بیان اینکه توانسته ایم بازار شهرستان را برای چند قلم مایحتاج مردم کنترل کنیم ، تصریح داشت : در دو ماه گذشته ۶ تن گوشت و مقدار پنج تن برنج توزیع شده است که در همین رابطه تا چند روز آینده چهار تن گوشت توزیع می شود.

وی افزود : در همین ارتباط تعداد ۲۴۰ حلقه لاستیک سواری بین شهروندان توزیع شده است.

در این جلسه مهدی بهفر رئیس اتاق اصناف اردستان نیز اظهار داشت : تعداد یک هزار و ۲۸۲ مورد بازرسی در شهر اردستان صورت گرفته است که بیش از یک هزار و ۲۰۰ مورد کسبه دارای پروانه کسب و ۵۱ مورد فاقد پروانه بودند.

وی گفت: تعداد۵۶ واحدصنفی اردستان که فعالیت داشته و تا کنون حاضر به دریافت پروانه کسب نبوده اند و به زودی با همکاری دستگاه های مربوط تعطیل خواهند شد.

انتهای پیام/م

۴۲ واحد صنفی در اردستان ۵۵ میلیون ریال جریمه شدند

برچسب ها: وزارت صنعت ، اصناف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.