از تساوی در اصفهان خوشحالم

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان از نتیجه تساوی و امتیازی که تیمش در دیدار مقابل ذوب آهن گرفت ، ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا مرزبان سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن گفت :  باید بگویم از این امتیازی که گرفتیم واقعا خوشحال هستیم چون شرایط تیم ما و روند امتیاز گیری ما به گونه ای بود که به دنبال رسیدن به ۱۵ امتیاز بودیم. تغییرات مدیریتی و مربی داشتیم. من مربی سوم این تیم هستم. 

وی ادامه داد: ما امروز شجاعانه جنگیدیم و تیم ذوب‌آهن فقط دو شانس داشت بعد از اینکه بازیکن ما اخراج شد متحدتر شدیم و بیشتر دویدیم. درباره ذوب‌آهن هم باید بگویم این تیم برای خودش اسمی در آسیا دارد و امیدوارم دوباره به شرایط خوبی که داشت برگردد و من برای ذوب‌آهن آرزوی موفقیت می‌کنم.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان  درباره عملکرد دروازه‌بانش هم اظهار داشت : دروازه‌بان ما امروز عملکرد خوبی داشت اما برایم جای سوال است که چطور دروازه‌بان‌های دوم و سوم تیم‌های دیگر به تیم امید دعوت می‌شوند اما دروازه‌بان ما که در هفته‌های اخیر عملکرد خوبی داشته به تیم امید دعوت نمی‌شود در این وسط نقش دلالان چیست؟ کسانی که فوتبال را نابود می‌کنند چطور عمل می‌کنند؟ به دروازه‌بان ما می‌گویند باید تو را ببینیم و این برای من سوال است که چطور این بازیکنان دیده نمی‌شوند. ما از میانمار دو گل می‌خوریم و باید به این اشاره کنیم که چه کسانی در تیم امید کار می‌کنند که به راحتی بازیکنان باکیفیت کنار گذاشته می‌شوند.

مرزبان درباره اینکه آیا تیم‌های بالای جدول می‌توانند به وضعیت‌شان در صدر جدول ادامه دهند، افزود :  ممکن است در نیم‌فصل دوم تیم‌هایی که مشکل داشتند به ثبات برسند و نتایج خوبی بگیرند اما این‌ها ضمانت نیست به هر حال تیم‌ها بازیکن می‌گیرند و باید دید که بازیکنان جدید می‌توانند به آنها کمک کنند یا اینکه عامل اغتشاش می‌شوند. تیم‌های پایین جدول اگر بازیکن بزرگ نگیرند شرایطشان تغییر نمی‌کند مگر اینکه نیروهای جدیدی اضافه شوند که بتوانند به آنها کمک کنند.

وی درباره اینکه شما در اصفهان مسیر طولانی را بعد از موفقیت سپاهان پیاده رفتید و آیا در صورت موفقیت با نفت مسجد‌سلیمان این کار را خواهید کرد یا نه ، افزود : الان به این مسائل فکر نکردم اما همانطور که در مشهد این کار را کردم قول می‌دهم با یک پول خوب بتوانیم مرکز سرطانی کودکان را تجهیز کنیم. من اگر در اصفهان آن کار را کردم به خاطر خوردن کله‌پاچه نبود بلکه  چون دو نفر در مسیر فولادشهر کشته شده بودند این کار را انجام دادم و تا باشگاه پیاده رفتم.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان درباره اینکه به دلیل ضعف ذوب‌آهن در خط حمله این تیم گل نزد یا شما در خط دفاع خوب بودید ،‌ ادامه داد : من با منصوریان حرف زدم و گفتم که باید آرامش داشته باشید امیدوارم کسی از حرف‌های من ناراحت نشود اما وقتی شما با هیجان زیاد بازی می‌کنید تمرکزی ندارید.ذوب‌آهن امروز حملات زیادی نداشت اما احساس آنها حاکم بر منطق‌شان بود و ما کار خاصی نکردیم. مثل خیلی از بازی‌ها 4دفاع داشتیم که پوشش خوبی می‌دادند.

مرزبان ادامه داد:‌ تیم ما از داوری ضربه دید و با تمارض حسینی بازیکن تیم ذوب‌آهن آنها باید 10 نفره می‌شدند اما اخراج بازیکن ما به خاطر اعتراضی که به داور داشت درست بود این مسائل آرامش تیم‌ها را به هم می‌ریزد و اگر بازیکنان پرخاشگری کنند شرایط سخت می‌شود.

انتهای پیام/م

تیم‌های پایین جدول اگر بازیکن بزرگ نگیرند شرایطشان تغییر نمی‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.