مامور وظیفه شناس کیف حاوی مدارک هویتی و اسناد زمین را به صاحبش تحویل داد

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان از صحت عمل مامور وظیفه شناس استان در بازگرداندن مدارک به صاحبش خبر داد.

مامور وظیفه شناس کیف حاوی مدارک هویتی و اسناد زمین را به صاحبش تحویل دادبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ اردشیر جهانفر رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان با اعلام این خبر افزود: یکی از ماموران انتظامی استان یک عدد کیف حاوی مدارک هویتی و اسناد زمین را پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: این مامور وظیفه شناس با پیگیری‌های فراوان، موفق می‌شود صاحب مدارک مذکور را شناسایی کرده و تحویل صاحبش بدهد.

رئیس بازرسی استان زنجان با اشاره به اینکه همواره نیروی انتظامی خود را موظف و مقید به نگهداری و صیانت از اموال مردم می‌داند،ادامه داد : اهمیت دادن به صحت عمل، درستکاری و امانت داری کارکنان پلیس در اجرای موفقیت آمیز ماموریت‌های مختلف از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار بوده و همواره پلیس بر آن است تا با صحت عمل، در راستای ارتقاء اعتماد عمومی شهروندان نسبت به خود، گام‌های هدفمندی را برداشته و همیشه ایام خدمتگزاری نمونه برای شهروندان باشد.

سرهنگ جهانفر در پایان افزود: به منظور ارج نهادن به این عمل خداپسندانه و الگوسازی چنین رفتار‌های اسلامی در بین سایر کارکنان، بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی، این مامور وظیفه شناس توسط سردار آزادی فرمانده انتظامی استان زنجان مورد تقدیر قرار گرفت.
انتهای پیام/ن
 

صحت عمل مامور وظیفه شناس زنجان

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.