قانون ماده ۱۰۰ منبع درآمدی برای شهرداری ها/هیچ کنترلی روی ساخت و سازها صورت نمی گیرد

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه نباید جرائم ماده ۱۰۰ قانون به محل درآمدی برای شهرداری ها تبدیل شود، گفت: شهردادان باید بدانند ماده ۱۰۰ برایشان درآمد پایدار نیست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه  در دوره آموزشی کمیسیون ماده صد شهرداری که در استانداری کرمانشاه اظهار داشت: قانون شهرداری‌ها از بهترین قانون‌هاست اما  به مرور تبصره هایی به قانون ماده ۱۰۰ اضافه شد که آنرا به یک منبع درآمدی برای شهرداریها تبدیل کرد که مشکلات زیادی را در این راستا به وجود آورد.

استاندار کرمانشاه گفت: اولین مشکل این بود که نظام سلامت اداری را خدشه دار کرد و با این روند یک شهردار احساس می کند برای او هزینه کار قانونی بیشتر از کار بی قانون است شهرداری باید کاری کند که هزینه رعایت نکردن قانون برای شهروندان سنگین باشد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه نباید جرائم ماده ۱۰۰ قانون به محل درآمدی برای شهرداری ها تبدیل شود بیان  کرد: شهردادان باید بدانند ماده ۱۰۰ برایشان درآمد پایدار نیست و فکر نکنند با قانون فروشی درآمد خوبی را می توانند کسب کنند چرا که این اتفاق به معنای فروختن جسم شهر و حق وحقوق مردم است اگر ماده ۱۰۰ تبدیل به یک منبع درآمد شود یعنی شهردار شهر را با بی قانونی اداره می کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰۰۰ پرونده ساخت و ساز در نوبت قلع بناست، اظهار داشت: این امر نشان می دهد هیچ کنترلی روی ساخت و سازها صورت نمی گیرد و شهرداریها نباید اجازه دهند بناها به این مرحله برسد.

انتهای  پیام/ز


۱۰۰۰ پرونده ساخت و ساز در نوبت قلع بناست

برچسب ها: استانداری ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار