اکسپرس گزارش داد؛

وقتی جای همسر و دختر ترامپ با هم عوض می‌شود!

اکسپرس نوشت از زمان ورود دونالد ترامپ به رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال ۲۰۱۵ همواره ایوانکا ترامپ، پدرش را در انجام کارهایش همراهی کرده است.

بانوی نخست کاخ سفید کیست: ملانیا یا ایوانکابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اکسپرس، از سال 2015 که دونالد ترامپ فعالیت‌های خود را برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا آغاز کرد خانواده‌اش از جمله ایوانکا ترامپ همیشه در کنار او بودند. در سال 2017، وقتی ترامپ وارد کاخ سفید شد، از دخترش، ایوانکا، که یک تاجر حرفه‌ای بود، برای حمایت سیاسی از خودش استفاده کرد. حتی او را به سمت مشاور خود در کاخ سفید برگزید.

ایوانکا به دلیل داشتن برخی خصوصیت‌های شخصیتی، مانند اعتماد به نفس بالا حتی توانست برخی از وظایف بانوی اول کاخ سفید (ملانیا ترامپ) را بر عهده بگیرد.

ایوانکا در کتاب «ایوانکا ترامپ: پرده‌برداری از زندگی، خانواده و کارش» نوشته لی لیونز، می‌گوید به خاطر آنکه ملانیا در جایگاه‌های رسمی خجالت می‌کشد صحبت کند، او این وظیفه را بر عهده گرفته است و در انظار عموم «همسر جایگزین» شده است.

در این کتاب آمده است «در سال 2015، که ترامپ نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد، این ایوانکا بود که او را معرفی کرد، درحالیکه ملانیا پشت آنها ایستاده بود.»

در سال 2016 در کنوانسیون ملی جمهوریخواهان، دوباره ایوانکا پشت تریبون رفت تا پدرش را معرفی کند، درحالیکه ملانیا در میان جمعیت نشسته بود.

پیش از این، ملانیا به عنوان «خصوصی‌ترین بانوی اول» در دوران مدرن لقب گرفته بود. در واشنگتن، مردم او را مانند بقیه بانوان اول کاخ سفید نمی‌شناسند و او را بیشتر یک مدل مد سابق تصور می‌کنند.

این مدل سابق اسلوونی-آمریکا که یک فرزند دارد بالاخره توانسته است موضوعی برای گذراندن اوقات خود در کاخ سفید پیدا کند. او در چند ماه اخیر، برنامه هایی را آغاز کرده که موضوع آنها تهدیدات سایبری کودکان است.

ملانیا در جایی خودش را یکی از «مضطرب‌ترین آدم‌های دنیا» معرفی کرده است. او می‌گوید «مردم راجع به این موضوع پیش روی من حرفی نمی‌زنند، اما در پشت صفحه‌کلیدها پنهان می‌شوند (فضای مجازی) و این خطرناک است. به همین دلیل است که من بر موضوع شبکه‌های اجتماعی برای نسل آینده تمرکز کرده‌ام.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۸ ۲۳ آذر ۱۳۹۷
دختر نزدیکتر از همسر است.
آخرین اخبار