بهره‌مندی ۸۴ هزار نفر از خدمات کمیته امداد در خراسان شمالی

سرپرست کمیته امداد خراسان شمالی گفت: هم‌اکنون ۸۴ هزار نفر از خدمات معیشتی و غیر معیشتی کمیته امداد استان بهره‌مند هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،علی وحدانی سرپرست کمیته امداد خراسان شمالی با بیان اینکه هم‌اکنون ۸۴ هزار نفر درخراسان شمالی از خدمات معیشتی و غیر معیشتی کمیته امداد استان بهره‌مند هستند، گفت: هشت درصد از مردم استان ماهیانه از کمیته امداد کمک معیشت دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در بودجه امسال بیش از ۳۰ هزار و ۷۹۰ خانوار استان معیشت‌بگیر کمیته امداد استان بودند، افزود: با سهمیه چهار مرحله‌ای اختصاص‌یافته به استان، هم‌اکنون این رقم به ۴۳ هزار و ۳۰۶ خانوار معیشت‌بگیر افزایش یافته است.

وحدانی شمار خانوار‌های تحت حمایت کمیته امداد استان را ۸۴ هزار و ۵۱ نفر اعلام کرد و گفت: ۱۰ هزار و ۴۳۰ مورد از این خانوار‌ها به‌صورت موردی از کمیته امداد استان خدمات متنوع در قالب مسکن، اشتغال، درمانی، تحصیلی دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه ۳۷ درصد از مددجویان کمیته امداد استان در شهر‌ها و ۶۳ درصد نیز در مناطق روستایی استان ساکن هستند، افزود: ۵۰ درصد از مددجویان در مناطق محروم با ضرایب شش، هفت و هشت ساکن هستند.

وحدانی همچنین پیش بینی کرد: تا پایان امسال بیش از چهار هزار و ۷۶۰ شغل پایدار با اعتبار ۱۲۲ میلیارد تومان در استان ایجاد شود.

سرپرست کمیته امداد خراسان شمالی بیان کرد: درسال گذشته دو هزار ۴۰۰ فرصت شغلی با اعتبار بیش از ۴۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان ایجادشد.

انتهای پیام /ع

بیش از ۳۰ خانوار در خراسان شمالی معیشت بکیر کمیته امداد هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.