وجود یک برنامه جدید برای مقابله با تهدید ها در خصوص نبود پدافندغیرعامل

معاون هماهنگی و امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان گفت: در صورت نبود نهاد مهمی مثل پدافند غیرعامل دستگاه های اجرایی و استانداری باید یک سناریوی جدید در خصوص مقابله با تهدید ها داشته باشد.

حشمت الله عسگری معاون هماهنگی و امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، گفت: در کشورمان از موضوع پدافند غیرعامل که از موضوعات بسیار مهمی است غافل شده ایم و با وقوع مشکلاتی در این حوزه ، در آینده باید به فکر خسارت های جبران ناپذیر آن باشیم.

وی در ادامه افزود: در صورت نبود نهاد مهمی مثل پدافند غیرعامل دستگاه های اجرایی و استانداری باید یک سناریوی جدید در خصوص مقابله با تهدید ها داشته باشد.

عسگری با اشاره به اینکه سطح اطلاعات خانواده ها در این حوزه بسیار پایین است عنوان داشت: اگر چنانچه در این حوزه مشکلاتی در اطراف خانواده ها رخ دهد آثار تهدیداتی آن نمیتواند بسیار برای آنان قابل جبران باشد.

معاون هماهنگی و امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان اضافه کرد: در مواقع بحران برق و ارتباط دو موضوع بسیار مهم است زیرا این دو موضوع در این مواقع راه های ارتباطی را به هم وصل می کنند و زیرساخت های آنان جهت برقراری ارتباط بهتر در این مواقع باید فراهم گردد.

انتهای پیام / گ

جزئیات برنامه ریزی جدید برای مقابله با تهدید ها در خصوص نبود پدافندغیرعامل 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار