توضیح شاهین شهرداری بوشهربوشهر:

قلعه نوعی به شاهین کمک مالی نکرده است

روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر با صدور بیانیه‌ای، اظهارات امیر قلعه نوعی سرمربی سپاهان اصفهان درباره کمک به این باشگاه را تکذیب کرد.

قلعه نوعی به شاهین کمک مالی نکرده استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در این بیانیه آمده است، به اطلاع عموم هواداران شاهین و مردم ورزش‌دوست بوشهر می‌رسانیم در متن مصاحبه روز‌های گذشته امیر قلعه نوعی سرمربی سپاهان اصفهان اظهاراتی مربوط به کمک مالی به باشگاه شاهین و پرداخت هزینه هتل آمده است.

روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر این موضوع را تکذیب و اعلام می‌کند این باشگاه همه هزینه‌های رفت و آمد و اقامت تیم شاهین شهرداری را در دیدار‌های خارج از خانه در روز‌های یاد شده و بدون دیرکرد و بدهی پرداخت کرده و هیچگونه مشکلی از این بابت وجود ندارد و به ظاهر، کمک مالی مطرح شده مربوط دو فصل گذشته بوده و یکی دیگر از تیم‌های لیگ یکی بوده است.

امیر قلعه نوعی سرمربی سپاهان چند روز پیش گفته بود، از محمود فکری بپرسید. یک روز زنگ زد و گفت: ما پول نداریم هتل بگیریم. زنگ زدم به دوستم و گفتم ۳۰ میلیون تومان بریز به این حساب. ربطی به من نداشت که این کار‌ها را بکنم. الان می‌گویم که این کار‌ها را کردم.

تیم شاهین شهرداری بوشهر نماینده این استان در لیگ دسته اول فوتبال کشور، اکنون در رده سوم جدول این لیگ قرار دارد.

انتهای پیام/ک

تکذیب کمک قلعه نوعی به شاهین بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.