معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد خبرداد؛

تدوین برنامه‌های مناسب برای جذب سرمایه گذارخارجی در استان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد گفت: برنامه‌های مناسبی برای جلب و جذب سرمایه گذاری خارجی در استان تدوین و در دستور کار مرکز خدمات سرمایه گذاری استان قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ زینی وند معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد در نشست با مدیرکل اموراقتصادی و دارایی استان گفت: برنامه‌های مناسبی برای جلب و جذب سرمایه گذاری خارجی در استان تدوین و در دستور کار مرکز خدمات سرمایه گذاری استان قرار گرفته و هدف ما تبدیل این مرکز به مرکز گفتمان سازی در حوزه اقتصاد و سرمایه گذاری در استان است.

زینی وند همچنین از تشکیل کارگروهی در استان برای تعریف و نهایی نمودن برند اقتصادی گردشگری استان به منظور ترویج هماهنگ آن در سطح ملی و بین المللی خبر داد.

نمازی مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده برای تدوین فرصت‌های سرمایه گذاری در استان گفت: تا کنون ۳۰ فرصت سرمایه گذاری استان شناسایی و مورد تائید سازمان سرمایه گذاری قرار گرفته است.

نمازی افزود: تاکنون پنج پروژه نیروگاه خورشیدی با مشارکت سرمایه گذاران خارجی در استان به بهره برداری رسیده است.

مرکز خدمات سرمایه گذاری استان در نیمه دوم سال ۱۳۹۵ راه اندازی و توانسته است نسبت به تحقق ۱۲۵ درصدی اهداف تعیین شده برای استان در حوزه جلب سرمایه گذاری خارجی در سال ۱۳۹۶ اقدام نماید.


انتهای پیام/ ا

برنامه‌هایی برای جذب سرمایه گذارخارجی در استان تدوین شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار