برای کسب ۳ امتیاز بازی می‌کنیم

سرمربی تیم پارس جنوبی گفت: پرسپولیس بازیکنان خیلی خوبی دارند، اما ما واقعا برای کسب ۳ امتیاز آمده‌ایم.

برای کسب 3 امتیاز بازی می کنیمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس با تاخیر حاضر شد و در ابتدا ضمن عذرخواهی از خبرنگاران گفت: ما در برابر تیم خوب و یک دست پرسپولیس قرار میگیریم.

سرمربی تیم پارس جنوبی جم افزود: بازی برای هر دو تیم سخت است، چون ما هم در این دو فصل تیم خیلی خوبی بودیم و بازی‌های با کیفیتی را به نمایش گذاشتیم، به خصوص در مقابل تیم‌های بزرگ خیلی خوب عمل کردیم. به خودمان و بازیکنانمان ایمان داریم

وی تصریح کرد: در طول هفته نیز بازیکنان با انگیزه تمرین کردند و فکر می‌کنم فردا شاهد یک بازی زیبا از جانب هر دو تیم باشیم.

سرمربی تیم پارس جنوبی در پاسخ به این سوال که آیا درست است که او ۵۰ درصد قراردادش را گرفته است؟ گفت: کل مجموعه یک درصد مساوی گرفته ایم.

تارتار در خصوص شرایط بازی با پرسپولیس بیان کرد پرسپولیس باتوجه به این که به فینال آسیا هم راه پیدا کرد، شخصیت تیمی اش مقداری بالاتررفته است، اما به هر حال آن‌ها از ما خسته‌تر هستند و تعداد یارانشان از ما کمتر است و این به ما کمک می‌کند.

وی تاکید کرد: پرسپولیس ۵ روز پیش با سپاهان بازی کردند، اما ما ۱۲-۱۳ روز بازی نکردیم و استراحت داشتیم، اما به هر حال پرسپولیس همیشه پرسپولیس است، تیم باشخصیت و خوبی دارند، کادرفنی مجربی دارند، بازیکنان خیلی خوبی دارند، اما ما برای کسب ۳ امتیاز آمده‌ایم.

سرمربی پارس جنوبی به هجمه هفته‌های اخیر درخصوص داوری هم اشاره کرد و گفت: ما به سلامت داوران شک نداریم. من همیشه از آن‌ها یک چیز می‌خواهیم و آن این است که عدالت را رعایت کنند، هیچ وقت نخواستیم حق تیم مقابل را به ما بدهند و انتظار نداریم که حقی هم از ما ضایع شود.

تارتار عنوان کرد: آقای کرمانشاهی هم سال گذشته اشتباهاتی داشت، به هر حال انسان است و انسان جایز الخطا است، من داوری‌های ایشان را آنالیز کردم، داوری‌های خوبی را انجام داده و امیدوارم روز خوبشان باشد.

وی در پایان درخصوص مصدومان و محرومان پارس هم عنوان کرد: خوشبختانه محروم نداریم، اما ۳ بازیکن مصدوم هستند، عماد میرجوان، فرشید پاداش و مجتبی لطفی هم به این بازی نمی‌رسند.

انتهای پیام/م

در سلامت داوران شکی ندارم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.