ملی پوش سنگین وزن اردبیلی خود را برای رویدادهای مهم پیش روی تیم ملی وزنه برداری کشور آماده می کند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محسن دادرس جوان توانمند و سنگین وزن اردبیلی در حال حاضر در اردوی تیم ملی وزنه برداری خود را زیر نظر مربیان برای رقابت های آینده آماده می کند.

وی درباره شرایط اردو در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: از روز 16 آذرماه همراه با 13 وزنه بردار دیگر در اردوی تیم ملی در مجموعه ورزشی آزادی در حال انجام تمرینات آماده سازی هستیم و این اردو تا 30 آذرماه ادامه خواهد داشت.

دادرس افزود: در حال حاضر برای 3 تورنمنت مهم پیش رو آماده می شویم که اول تورنمنت قطر کاپ که در دوحه برگزار خواهد شد، بعد از آن در رقابت های بین المللی جام فجر در تهران حضور خواهیم داشت و پس از آن رقابت های قهرمانی آسیا را در پیش داریم.

سنگین وزن اردبیلی تیم ملی وزنه برداری درخصوص شرایط خود می گوید: فعلا در چرخه تمرینات خیلی نمی توان روی میزان دقیق آمادگی نظر داد ولی آخرین رکوردهای شخصی خودم 200 کیلوگرم در یک ضرب و 235 کیلوگرم در دو ضرب هستند و امیدوارم با انجام تمرینات منظم و راهنمایی های مربیان تیم ملی بتوانم این رکوردها را بهبود بخشیده و آماده حضور در میادین مهم بین المللی و جهانی شوم.

انتهای پیام/ح

حضور وزنه بردار اردبیلی در اردوی تم ملی

برچسب ها: وزنه برداری ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.