دومین دوره مسابقات گرنداِسلم ۲۰۱۸ – چین؛

پیروزی مقتدرانه هادی پور مقابل نماینده تایلند

آرمین هادی پور تکواندوکار وزن ۵۸- کیلوگرم در اولین گام خود در گرند اسلم چین موفق شد نماینده تایلند را با برتری در ۲ راند قاطعانه شکست دهد و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

پیروزی مقتدرانه هادی پور مقابل نماینده تایلندبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دومین دوره مسابقات گرنداِسلم تکواندو از صبح روز چهارشنبه - ۲۱ آذرماه با حضور بهترین‌های تکواندو جهان در دو گروه مردان و زنان و در اوزان المپیکی به میزبانی «ووشی» چین آغاز و به مدت ۵ روز ادامه خواهد داشت.

مرحله یک چهارم از ساعت ۴:۳۰ صبح (به وقت تهران) امروز (جمعه - ۲۳ آذرماه) در حال برگزاری است که آرمین هادی پور به عنوان نماینده ایران دقایقی پیش به مصاف حریفش رفت.

آرمین پس از یک دور استراحت و امروز در نخستین دیدار با «ساوکویهاری رامنارونگ» از تایلند مبارزه کرد که با نتیجه ۲ بر صفر (راند یک: ۲۱ بر ۷/ آرمین - راند دو: ۱۳ بر یک/ آرمین - راند سه: با توجه به اینکه در دو راند نخست نتیجه به نفع نماینده ایران بود، این دیدار انجام نشد) مقتدرانه به برتری رسید و به نیمه نهایی راه پیدا کرد.

رقابت‌های مرحله نیمه نهایی فردا (شنبه - ۲۴ آذرماه) و مبارزات رده بندی و فینال روز یکشنبه انجام خواهد شد.

هدایت تکواندوکاران اعزامی برعهده سیدنعمت خلیفه به عنوان سرمربی است.

گفتنی است؛ به قهرمان این رقابت‌ها ۷۰ هزار دلار (۴۹ هزار دلار برای بازیکن و ۲۱ هزار برای مربی)، نایب قهرمان ۲۰ هزار دلار (۱۴ هزار برای بازیکن و ۶ هزار برای مربی) و نفر سوم ۵ هزار دلار (۳۵۰۰ دلار برای بازیکن و ۱۵۰۰ دلار مربی) پاداش تعلق می‌گیرد.


بیشتر بخوانید:

تلاش هوگوپوشان ایران برای کسب عنوان سومی مسابقات تیمی گرنداِسلم

ایران نتیجه را به چین واگذار کرد/ تلاش تکواندوکاران کشورمان برای کسب عنوان سومی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار