افزایش ۵ درصدی تعداد ورزشکاران بیمه شده در مازندران

معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران از افزایش ۵ درصدی تعداد ورزشکاران بیمه شده هشت ماه امسال در مازندران خبرداد.

افزایش ۵ درصدی تعداد ورزشکاران بیمه شده در مازندران به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، عالیشان معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران در نشست هم اندیشی هیت‌های پزشکی ورزشی استان با اشاره به ارزیابی عملکرد هیات‌ها و ارزیابی ادارات شهرستانی و استانی، گفت: در ۸ ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تعداد ورزشکاران بیمه شده رشد تقریبی ۵ درصدی دارند.

وی با بیان اینکه توجه به ورزش همگانی و ورزش روستایی و زیر پوشش بیمه قرار دادن ورزشکاران این دو رشته و ساماندهی آنان باید در اولویت است، افزود: همه‌ی تلاش و مساعی هیات‌های ورزشی باید معطوف ارتقا آمار ورزشکاران سازمان یافته باشد.

فرزاد گوهردهی سرپرست هیات پزشکی ورزشی مازندران نیز گفت: اولویت‌های هیات در این دوره شامل: توجه ویژه به قانون و اصل قانون مداری، ایجاد و گسترش تعامل دوسویه با هیات ها‌ی استانی و شهرستانی و نیز ادارات ورزش و جوانان، برنامه ریزی جهت کیفی سازی خدمات قابل ارائه توسط هیات، بهره مندی از ظرفیت‌های علمی و آموزشی و درمانی نظام دانشگاهی، فرهنگ سازی در جهت ممانعت از اشاعه دوپینگ و مواد نیروزا است.
انتهای پیام/آ

نشست هم اندیشی روسای هیات‌های پزشکی ورزشی مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار