نماینده های جودوی کشورمان حریفان خود را شناختند

قرعه کشی رقابت های جودوی مسترز چین که با حضور 235 جودوکار برگزار می شود به انجام رسید.

نماینده های جودوی کشورمان حریفان خود را شناختندبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،روابط عمومی فدراسیون جودو، کوراش و جوجیتسو، مراسم قرعه کشی رقابت های مسترز جودوی چین صبح امروز برگزار شد و طی آن 2 نماینده کشورمان حریفان خود را شناختند.

بر اساس این گزارش محمد محمدی بریمانلو در وزن 73-کیلوگرم در اولین کام به مصاف حریفی از آذربایجان می رود.سعید ملایی هم در اولین مبارزه با جودوکار مطرح ژاپنی ها ساساکی به رقابت خواهد پرداخت.

بریمانلو فردا به عنوان اول نماینده کشورمان روی تاتامی خواهد رفت.16 نفر برتر هر وزن جواز حضور در این مسابقات که بالاترین سطح فنی را دارد، به دست آورده اند.

بر این اساس، 235 جودوکار از 53 کشور از سوی فدراسیون جهانی جودو به این پیکارها دعوت شده اند.11 جودوکار در بخش مردان و 116 نفر در بخش بانوان در تاتامی گوانگژو به میدان می روند.«سعید مولایی» که رده نخست وزن منهای 81 کیلوگرم جهان و «محمد محمدی بریمانلو» که رتبه یازدهم وزن منهای 73 کیلوگرم دنیا را در اختیار دارند به این مسابقات دعوت شده اند و با هدایت «محمد منصوری» به مصاف برترین ها می روند.

مولایی مدال طلای سال 2018 جهان و نقره بازی های آسیایی جاکارتا و بریمانلو نشان برنز جهان و برنز بازی های آسیایی را به دست آورده اند.

گفتنی است رقابت های مسترز چین، آخرین رویداد فدراسیون جهانی جودو در سال 2018 خواهد بود.


بیشتر بخوانید:

درخشان به عنوان مشاور عالی فدراسیون جودو معرفی شد

حضور درخشان در انتخابات فدراسیون جودو عراق

درخشان استعفا کرد، عمادی سرپرست فدراسیون جودو شد


انتهای پیام/

نمایندگان جودوی ایران حریفانشان را شناختند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دارابی
۱۲:۲۷ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
آیا این آقای منصوری قهرمان کشور هم بوده است ؟ عضو تیم ملی که اصلا نبوده ! پس چگونه مربی دو قهرمان جهان شده ؟!!!! مگر روابط دیگری داشته
Iran (Islamic Republic of)
مستند
۱۱:۵۶ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
فقط عکس خوشگل میگیرند و بعدش میبازند و هزار بهانه میاورند
آخرین اخبار