امام جمعه موقت سمنان:

تلاش در محور تولید و اقتصاد عظمت انقلاب اسلامی ایران را نشان داد

امام جمعه سمنان گفت: حفظ وحدت، تقویت نقاط قوت، هوشیاری و آگاهی بخصوص در محور تولید و اقتصاد از عوامل افزایش شکوه و عظمت انقلاب است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت الاسلام محمدباقرعبدوس امام جمعه موقت سمنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع خانواده معظم شهدا ومدافعین حرم گفت: همانگونه که رهبری فرمودند: نقشه‌های دشمن برای استحاله نظام برملا شده واین یکی از نقاط قوت برای ایران اسلامی است.

وی افزود: پیشرفت‌های هسته ای، قدرت موشکی و قدرت و اقتدار ایران در منطقه سه نقطه قوت دیگر جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام عبدوس تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در عرصه سیاست داخلی و خارجی همچنان با قدرت و اقتدار پای انقلاب ایستاده و هرروز برقدرت منطقه‌ای اش افزوده می شود.

امام جمعه موقت سمنان عنوان داشت: دشمن اگرچه از آغاز امسال تاکنون تلاش‌های زیادی برای اعمال فشارهمه جانبه برکشورمان در عرصه داخلی و خارجی داشته، اما نه تنها به اهداف خود دست نیافته بلکه امسال جهان شاهد افزایش شکوه و عظمت انقلاب اسلامی ایران در ۲۲ بهمن ماه خواهد بود.

امام جمعه موقت سمنان توطئه اخیر دشمن در بیرون آمدن از برجام و از سویی درایت و اقدامات سنجیده ایران را مثال زد و گفت: در این موضوع نیز ایران پیروز میدان است و نه تنها بهانه‌ای به دست بدخواهان نظام نداد بلکه نتیجه قدرت و اقتدار ایران این شد که امروز امریکا در مجامع بین المللی بایکوت و منزوی شده است.

امام جمعه موقت سمنان با گرامیداشت ۲۷ آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه و بزرگداشت سالروز شهادت دکتر مفتح گفت: باید توجه داشت که وحدت حوزه و دانشگاه به معنای حوزوی شدن دانشگاهیان و دانشگاهی شدن حوزویان نیست بلکه این وحدت باید در اهداف و مسیری باشد که انقلاب اسلامی ایران ار به سرمنزل مقصد می‌رساند.

انتهای پیام / گ

سخنان امام جمعه موقت سمنان در نماز جمعه این هفته سمنان

برچسب ها: نماز جمعه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار