نوری: بازیکنان ما تحت تاثیر جو ورزشگاه آزادی قرار گرفتند

بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: بازیکنان ما در استادیوم آزادی تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار گرفتند چرا که برخی از آن‌ها اولین بازی شان در آزادی بود.

نوری: بازیکنان ما تحت تاثیر جو ورزشگاه آزادی قرار گرفتند  به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد نوری بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی جم درباره شکست تیمش برابر تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: بازی در نیمه اول پایاپای بود و روی غافلگیری گل خوردیم اما تیم پرسپولیس در نیمه دوم بهتر از ما بود و بازیکنان ما در ورزشگاه آزادی تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار گرفتند چرا که برخی از آنها اولین بازی شان در آزادی بود و همانند دیدار  قبلی نتوانستند بازی کنند. به هر حال این برد را به پرسپولیس و هوادارانش تبریک می گویم و به معدود هواداران خود که از شهر جم به اینجا آمدند هم تشکر می کنم و این رقابت همچنان ادامه دارد و امیدوارم در نیم فصل دوم با حمایت های مسئولان این تیم را تقویت کنیم تا در رتبه بالاتر جدول رده بندی قرار بگیریم. 

او درباره عملکرد داوران فوتبال و اظهارات کرمانشاهی داور این بازی گفت: به نظرم مشکل خاص داوری در این بازی وجود نداشت و عملکرد داوران خوب بود. 


بیشتر بخوانید: 

پرسپولیس تهران ۳ - ۱ پارس جنوبی جم / پایان خوش نیم فصل با ۳ گل و ۳ امتیاز

پرسپولیسی ها در نیم فصل پولدار می شوند

سید جلال حسینی: امیدوارم تیم ملی در جام ملت های آسیا قهرمان شود/ کی روش به صورت من ضربه زد


انتهای پیام/ 

اظهارات نوری درباره بازی پرسپولیس و پارس جنوبی جم 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار