فیلم کوتاه «درامان ... » تولید و آماده نمایش شد

فیلم کوتاه مستند داستانی « درامان ...» به نویسندگی وکارگردانی "فاطمه مرزبان " و تهیه کنندگی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان تولید و آماده نمایش شد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، امین مرادی رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان  گفت : فیلم کوتاه مستند داستانی « درامان » با محوریت و موضوع محیط زیست به تهیه کنندگی حوزه هنری استان کردستان و نویسندگی و کارگردانی فاطمه مرزبان نهایی و آماده حضور در جشنواره های داخلی وخارجی گردید .
 
مرادی در خصوص داستان این فیلم کوتاه گفت : فیلم در امان با محوریت حفظ محیط زیست داستان دختری است که سگش را گم نموده که در پایان متوجه می شود که سگش بخاطر گیرکردن پلاستیک در گلویش خفه شده است .
 
وی افزود: در این فیلم وریا گلزاریان به عنوان تصویر بردار و خانم عفت مرزبان به عنوان بازیگر کارگردان فیلم را همراهی نموده اند .
 
فاطمه مرزبان کارشناس سینما با گرایش تدوین می باشند که در کارنامه سینمایی خود ساخت مستند های " وقتی گفتند نمی شود" ، "عروس وامنان" با موضوع کشت زعفران در یکی از روستاهای استان گلستان، "من می مانم "مستندی در باره جنگ نرم دشمنان علیه مردم ایران ،" در آستانه فصل سرد " روایتگر زندگی مردم روستایی به نام «خانقاه» است که مردم آن به علت عدم دسترسی به شبکه‌های تلویزیون، اقدام به نصب دیش و استفاده از ماهواره می‌کنند.و... دیده می شود .
 
کسب تندیس سی امین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران و دیپلم افتخار جشنواره فیلم کار ، مقام دوم جشنواره صدا وسیما ، تندیس جشنواره بیلارو  باری فیلم مستند  "وقتی گفتند نمی شود "
 
دریافت تندیس جشنواره رویش ، تندیس ومقام اول جشنواره عمار ، تندیس جشنواره سنگر برای فیلم "عروس وامنان "
 
کسب رتبه اول و تندیس جشنواره رشد در بخش بین الملل ، تندیس و جایزه بهترین کارگردانی از جشنواره حسنات  و کاندید بهترین فیلم سومین جشنواره بین المللی سلیمانیه برای مستند "من می مانم "بخشی از موفقیت های فاطمه مرزبان محسوب می گردد.

انتهای پیام/م

فیلم کوتاه «درامان ... » اکران می شود

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.