فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: چمن مدرن استادیوم شهید کلانتری این شهرستان اوایل سال 98 به بهره برداری می رسد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی علایی، فرماندار پارس آباد در بازدید از پروژه زمین چمن استادیوم شهید کلانتری افزود: این پروژه با عنایت و تلاش مدیر کل ورزش و جوانان استان با اعتباری بالغ بر ۱۴میلیارد ریال با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراء می باشد و با توجه به شرایط آب هوایی منطقه، کاشت چمن در بهمن ماه امسال آغاز و در اوایل سال ۹۸ به بهره برداری رسیده و در اختیار ورزشکاران منطقه قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: زمین چمن طبیعی استادیوم شهید کلانتری پارس آباد کاملا مدرن با زهکشی استاندارد، آبیاری تحت فشار اتوماتیک طراحی شده و در حال اجرا است.

فرماندار پارس آباد در حین بازدید از استادیوم شهید کلانتری درخصوص ترمیم و بازسازی پیست دو ومیدانی این مجموعه نیز گفت: همزمان با اجرای زمین چمن، پیست استادیوم شهید کلانتری نیز بازسازی و در اختیار دو ومیدانی کاران و علاقمندان به ورزش پیاده روی قرار خواهد گرفت.

علایی از اجرای پروژه های سالن شهری، خوابگاه ورزشکاران و تالار وزنه برداری با گنجایش ۴۰۰ نفری شهرستان پارس آباد بازدید کرد و افزود: امسال اعتبارات پروژه های عمرانی ورزش و جوانان از محل اعتبارات ملی و استانی بالغ بر 43 میلیارد و 600 میلیون ریال است که نسبت به سال گذشته 4 برابر افزایش یافته است که این نشان از توجه و اهمیت ویژه به ورزش می باشد.

انتهای پیام/ح

افزایش 4 برابری اعتبارات پروژه های عمرانی ورزی و جوانان پارس آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.