ریختن قهوه داغ روی صورت صاحب فروشگاه! + فیلم

زن بی‌خانمان در عملی عجیب اقدام به ریختن قهوه داغ روی صورت صاحب فروشگاه کرد.

ریختن قهوه داغ روی صورت صاحب فروشگاه! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده، حمله یک زن بی‌خانمان را به زنی جوان در یک فروشگاه در منطقه "کانوگا پارک" کالیفرنیای آمریکا به تصویر می‌کشد. در این حادثه این زن که در واقع صاحب این فروشگاه بود، از سوی زن بی‌خانمانی مورد حمله قرار گرفت. ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته فروشگاه تهیه شده، نشان می‌دهد "کیندی سیم کائو" با یک فنجان قهوه داغ توسط این بی‌خانمان مورد حمله قرار می‌گیرد.

در این ویدئو مشاهده می شود کائو هنگامی که به میز زن بی‌خانمان نزدیک می‌شود، ناگهان او یک فنجان قهوه داغ را به صورت این زن می‌پاشد. کائو در این باره گفت: "فریاد ناگهانی من موجب ترسیدن و جیغ کشیدن دختر خردسالی شد که در فروشگاه حضور داشت. این مسئله باعث نگرانی من شد. من اصلاً انتظار نداشتم این زن قهوه را روی من بریزد."

ویدئوی منتشر شده نشان می‌دهد پس از آنکه این دختر خردسال دچار ترس و وحشت می شود، مادرش بلافاصله او را در آغوش گرفته و تصمیم می‌گیرد و فروشگاه را ترک کند. ظاهراً زن بی‌خانمان با چند مشتری دیگر درگیر شده بود و هنگامی که صاحب فروشگاه برای صحبت با او به میزش نزدیک شد، وی اقدام به ریختن قهوه روی صورتش کرد.

در ادامه و با دخالت سایر کارمندان فروشگاه، کائو تنها از زن بی‌خانمان خواست تا فروشگاه او را ترک کند.

گفتنی است؛ کائو که پیش‌تر به چند بی‌خانمان کمک می‌کرد، اکنون با وقوع این اتفاق تصمیم دارد با دقت بیشتری به چنین افرادی اجازه رفت‌وآمد در فروشگاه بدهد.

انتهای پیام/

حمله با  قهوه داغ به صاحب فروشگاه!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.