احداث 23 کیلومتر راه در استان اردبیل

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 23 کیلومتر بزرگراه، راه اصلی و روستایی در استان اردبیل احداث شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،محبوب حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: ما به 650 تا 700 کیلومتر بزرگراه در استان اردبیل نیاز داریم که برآورد ابتدایی ما برای اجرایی کردن این بزرگراه‌ها 3 هزار و 500 میلیارد تومان است.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری به رغم کاهش اعتبارات در حوزه راه و شهرسازی در سطح کشور اعتبارات استان اردبیل در این حوزه سه برابر افزایش یافته است که ما این امر را نتیجه تلاش و پیگیری استاندار اردبیل، نمایندگان و همکاران در حوزه راه و شهرسازی می‌دانیم.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه برای سال آینده نیز تلاش کردیم به رغم کاهش اعتبارات در سطح کشور اعتبارات حوزه راه و شهرسازی استان اردبیل افزایش یابد، گفت: ما در شمال استان بخش عمده‌ای از راه‌های مواصلاتی به ویژه گرمی – بیله‌سوار، بیله‌سوار – پارس‌آباد و سایر محورها را به مطالعه دادیم که تا 6 ماه آینده مطالعات تکمیل شده و به تدریج احداث بزرگراه در این محورها را شروع خواهیم کرد.

حیدری افزود: در سالجاری و تاکنون 19 کیلومتر بزرگراه، 2.5 کیلومتر راه اصلی و دو کیلومتر راه روستایی احداث کردیم که در مجموع 23 کیلومتر احداث راه را در استان اردبیل شاهد هستیم.

وی ادامه داد: در بحث راه‌های روستایی ما احداث جدیدی نداریم بلکه عمده فعالیت ما بهسازی و ارتقای مشخصات راه روستایی است که در این زمینه 103 کیلومتر بهسازی راه روستایی در سالجاری انجام شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: در 8 ماهه امسال بیش از 112 کیلومتر بهسازی راه اصلی و فرعی و 66 کیلومتر روکش آسفالت انجام شده و 73 دستگاه پل نیز در این مدت بهسازی و مناسب‌سازی شده است.

حیدری تصریح کرد: در حال حاضر احداث 356 کیلومتر پروژه راهسازی در دستور کار این اداره کل قرار دارد و ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در این حوزه فعالیت‌هایمان را به شکل مطلوب و کیفی به انجام برسانیم.

انتهای پیام/ع

احداث راه در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.