کم شدن تحرکات و ورزش دلیل مرگ های نا بهنگام

معاون سیاسی امنیتی فرماندار همدان گفت: کم شدن تحرکات و ورزش در جامعه دلیل مرگ های نا به هنگام است.

کم شدن تحرکات و ورزش دلیل مرگ های نا بهنگامبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی اصغر ناظری پور،معاون سیاسی امنیتی فرماندار همدان در جلسه کار گروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان همدان با اشاره به مرگ های نا بهنگام گفت : مرگ های نابهنگام در جامعه تاثیر بسیار منفی می گذارد و کار گروه سلامت باید پیگیر این مساله باشد .

وی اظهار داشت: خوشبختانه آگاهی بهداشتی در زندگی مردم تاثیر گذاشته و مردم آگاهی ها را در زندگی عملی می کنند و تلاش دستگاه ها به ثمر نشسته است.

ناظری پور با اشاره به کارهای فرهنگی انجام شده توسط صدا و سیما گفت : کار گروه سلامت و امنیت باید ارتباط مستقیم با صدا و سیما داشته باشد تا بتوانیم خیلی سریع اطلاع رسانی کنیم.

وی با تاکید بر امنیت مدارس گفت : تمامی ورود و خروج ها در مدارس باید کنترل شود و خانواده ها بتوانند با آرامش خاطر فرزندانشان را به مدرسه ببرند.

در ادامه این جلسه مفید،رئیس اداره نظارت بر مواد غذایی و بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیز با اشاره به عدم مشکل کمبود دارو گفت :مردم می توانند با تماس سامانه ۱۹۰ شکایات خود و گزارش کمبود دارو را به ما بدهند .

انتهای پیام/ ا.م

مرگ های نابهنگام در جامعه تاثیر بسیار منفی می گذارد

 

 

 

برچسب ها: امنیت غذایی ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.