یادبودی برای بزرگان فوتبال مازندران

دیدار تیم‌های فوتبال پیشکسوتان شرق و غرب مازندران به منظور یادبود بزرگان فوتبال استان برگزار شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، تیم‌های فوتبال پیشکسوتان شرق و غرب  مازندران دیداری دوستانه را به مناسبت گرامیداشت مهندس مسعود درویش مالک و موسس شموشک نوشهر و اسفندیار بالویی و اسماعیل افشاریان مربیان بزرگ و فقید فوتبال استان، برگزار کردند.

در این مسابقه که با حضور چهره‌های نام آشنای فوتبال مازندران و کشور در ورزشگاه ۵ هزار نفری شهدای شهرستان سیمرغ برگزار شد، تیم فوتبال پیشکسوتان شرق مازندران با نتیجه ۴ بر ۱ به پیروزی دست یافت.

عزیز دو بار و علی هوشیار و محمد حسین پور هر کدام یک بار برای تیم پیشکسوتان شرق مازندران گلزنی کردند. تک گل تیم غرب مازندران اصغر حبیب نژاد به ثمر رساند.

در تیم فوتبال پیشکسوتان شرق مازندران که با هدایت محمد امری به زمین رفت، نفراتی، چون عزیزاله زارع، فریدون فضلی، ایراهیم تقی پور، یونس گراییلی و ضربعلی طالبی حضور داشتند.

تیم فوتبال پیشکسوتان غرب استان هم با چهره هایی، چون محمد بابا گل زاده، عمران آقابزرگ نژاد، اصغر حبیب نژاد، بهرام اسماعیلی، مرتضی عرب نژاد و بهروز، ولی پور با مربیگری اردشیر باقری به میدان رفت.

اکبر پرهیزگار سرمربی تیم منتخب فوتبال پیشکسوتان مازندران مسئولیت برگزاری و هماهنگی تیم‌های فوتبال پیشکسوتان شرق و غرب مازندران را بر عهده داشت.

انتهای پیام/ م

دیدار تیم‌های فوتبال پیشکسوتان شرق و غرب مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.