نمایش دستاورد‌های پژوهشی حوزه کشاورزی در دانشکده کشاورزی دشتستان

نمایشگاه نوآوری و کارآفرینی در حوزه کشاورزی، دامپروری و آب به مناسبت هفته پژوهش در دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه خلیج فارس واقع در شهرستان دشتستان برپاست.

نمایش دستاورد‌های پژوهشی حوزه کشاورزی در دانشکده کشاورزی دشتستانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، نتایج پژوهش‌های اعضای هیات علمی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی، شرکت‌های دانش بنیان فعال در پارک علم و فناوری خلیج فارس و انجمن علمی گروه‌های کشاورزی و منابع طبیعی در این نمایشگاه ارائه شده است.

این نمایشگاه تا ۲۶ آذر برپا خواهد بود.

رئیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه خلیج فارس گفت: سامانه طراحی شده برای توسعه کشت هیدروپونیک، تولید کود کمپوست از ضایعات خرما، ساخت دستگاه زهرگیر زنبورعسل، پروش عقرب، پرورش زالو، کشت بافت جیکه، کشت بافت گل کاغذی ارغوانی، کشت بافت خیار برای تولید بذر، تولید اسانس گیاهان دارویی، تولید عرقیات گیاهان دارویی مختلف، گیاه معجزه (مورینگا)، پرورش ماهی شانک و سیبس در استخر‌های دانشکده، پرورش حشره زنبور (عسل خوار) و اختراع سامانه آبیاری کاملا ثقلی از جمله دستاورد‌هایی است که در این نمایشگاه به تماشا گذاشته شده است.

دکتر محمد امین کهن مو افزود: چهار محصول از تولیدات شرکت‌های دانش بنیان حوزه کشاورزی که در این نمایشگاه عرضه شده به مرحله تجاری رسیده است.

انتهای پیام/ک

برپایی نمایشگاه نوآوری و کارآفرینی در دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان دشتستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.