کشف ۲ میلیاردی کالای قاچاق در ساری

انبار کالای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در شهرستان ساری کشف شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ حسن مفخمی جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در راستای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی و برخورد با پدیده شوم قاچاق، در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت بدون مجوز شرکتی در امر خرید و فروش انواع غذا، دارو و البسه حیوانات، موضوع به صورت ویژه دردستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی موفق شدند، شرکت مذکور و افرادی که در پوشش این شرکت در حال فعالیت بودند را شناسایی کنند.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران گفت: ماموران با شناسایی محل فعالیت این شرکت و هماهنگی قضائی با همکاری نمایندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت و اداره دامپزشکی به محل مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ مفخمی افزود: ماموران در بازرسی از انبار این شرکت تعداد زیادی دارو، البسه و غذای حیوانات بنا بر نظر کارشناسان به ارزش تقریبی ۲ میلیارد ریال کشف کردند.

وی گفت: برابر بررسی‌های به عمل آمده مالک شرکت فاقد هرگونه اسناد و مدارک و تاییدیه مراجع ذی صلاح در حوزه فعالیت غذا و داروی حیوانات بوده که این انبار پلمب و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/ م

انبار کالای قاچاق زیر ذره بین پلیس ساری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.