راه اندازی جریان مطالبه گری در رسانه‌های استانی

استاندار مازندران گفت: ۱۰۰ روز دیگر جریان مطالبه گری در رسانه‌های استانی راه اندازی می‌شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد حسین زادگان استاندار مازندران در جلسه شورای اداری استان با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برنامه ۱۰۰ روزه خود را باید ارائه دهند، گفت: پس از ۱۰۰ روز جریان مطالبه گری در سطح رسانه‌های استانی راه اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه ۱۰۰ روزه شعاری نیست، افزود: ۸۰ طرح نیمه کاره شناسایی شده که باید تا پایان سال به اتمام برسد و گزارش آن نیز باید ارائه شود.

استاندار مازندران گفت: نماینده استاندار در شهرستان‌ها فرماندار است، اگر رئیس اداره‌ای در شهرستان‌ها با فرماندار هماهنگ نباشند حتما نسبت به تغییر این مدیر اداره اقدام می‌کنم.

حسین زادگان افزود: بنده از عملکرد همه مدیران در استان دفاع می‌کنم و می‌دانم که در شرایط سخت در حال کار کردن هستند، اما باید به صورت جدی برای مردم کار کرد و هر مدیری که تلاش نکند در ابتدا به خودش ظلم کرده است.

وی گفت: در حال حاضر ظرفیت دریایی ما به صورت کلی خالی است و عملا از دریا استفاده نکردیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه در حوزه گردشگری، طبیعت گری و توریسم سلامت ظرفیت‌ه‌ای خالی زیادی داریم و باید نسبت به جذب سرمایه گذار اصلح اقدام شود، افزود: ارتباط زیادی با کشور‌های حاشیه دریای خزر ایجاد شد، اما از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده نشد.

حسین زادگان افزود: قرارداد‌های خواهرخواندگی زیادی با این کشور‌ها و شهر‌های آن‌ها داریم، اما بهره برداری مناسبی انجام نشده است.

وی گفت: اتفاقات گذشته چندان رضایت بخش نبوده و بنا داریم که بروکراسی اداری در استان کاهش پیدا کند.

استاندار مازندران با بیان اینکه  سهم مدیریتی بانوان شایسته در استان باید افزایش یابد، افزود: مدیران دستگاه‌ها در کاهش سن مدیریتی و استان تلاش کنند و از مشاوره‌های نیرو‌های جوان در توسعه کسب و کار و فعالیت خودشان غافل نشوند.

وی با بیان اینکه برای رفع موانع تولید، دو برنامه داریم، گفت: شرکت‌های تعطیل شده را باید احصا و از ظرفیت شرکت‌هایی که در حال فعالیت هستند باید استفاده کنیم.

حسین زادگان افزود: مدیران باید ۱۷ ساعت کار کنند و هر فردی که نمی‌تواند به فکر تغییر شغل باشد.

انتهای پیام/ م

مطالبه گری ۱۰۰ روزه از سوی رسانه‌های مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.