معاون استاندار قم عنوان کرد؛

دو نیروگاه ۲۵ مگاواتی به ظرفیت برق قم افزوده می‌شود

بهشتی گفت: برای جبران و کسری برق استان قم دو نیروگاه ۲۵ مگاواتی جاده اراک و همتی تا قبل از فصل گرما به ظرفیت برق استان اضافه‌شده و وارد مدار می‌شود.

به گزارشگروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از قم،محسن بهشتی معاون استاندار قم ظهر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد،گفت:باید برای مدیریت برق در فصل تابستان از امروز پیش‌بینی‌های لازم صورت بگیرد.

معاون امور عمرانی استانداری قم با انتقاد از رویه مسئولان برق منطقه‌ای تهران بیان کرد: متأسفانه مسئولان برق منطقه‌ای تهران علی‌رغم اهمیت و کمبود برق در کشور و در قم با راه‌اندازی موقت و سه‌ساله این پست 25 مگاواتی مخالفت کرده‌اند.

وی با اشاره به مشکل پست 25 مگاواتی همتی قم اضافه کرد: برای راه‌اندازی و وارد مدار شدن پست 25 مگاواتی همتی توافقنامه‌های ابتدایی با شهرداری قم برای راه‌اندازی موقت این پست صورت گرفته است.

بهشتی با تأکید بر نیاز استان به راه‌اندازی پست 25 مگاواتی همتی اشاره کرد: به دلیل نیاز اساسی شهر قم به مسئله برق در فصل تابستان باید مشکلات حقوقی و شهرسازی آن با شهرداری حل‌شده و این طرح تا قبل از آغاز فصل تابستان اجرا شود.

وی گفت:برای جبران و کسری برق استان قم دو نیروگاه 25 مگاواتی جاده اراک و همتی تا قبل از فصل گرما به ظرفیت برق استان اضافه‌شده و وارد مدار می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم نیز با اشاره به مشکلات کشاورزان قم در دریافت تسهیلات بانکی بیان کرد: استمهال‌ بدهی کشاورزان، بخش کشاورزی بزرگ‌ترین مشکل دریافت تسهیلات بانکی در بین روستائیان قم است.

محمدرضا طلایی ادامه داد: اگر مشکل استمهال کشاورزان حل شود بخش قابل‌توجهی از مشکلات روستائیان در دریافت تسهیلات روستایی حل می‌شود.

وی با اشاره به حجم اعتبارات پرداخت‌شده در بخش جهاد کشاورزی قم از ابتدای امسال تصریح کرد: از ابتدای امسال بیش از 7 میلیارد تومان به کشاورزان و دامداران استان قم تسهیلات رونق تولید پرداخت‌شده است.

انتهای پیام/ ح

۵۰ مگاوات به ظرفیت برق استان قم افزوده می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار